Menu

“ولف‌کیل” از استودیو 343Industries پاسخ می‌دهد؛ چرا روند توسعه Halo Infinite تا این حد طولانی شده است؟

تا اکنون سری Halo به نوعی یک روند مشخص و ثابت در عرضه نسخه‌های مختلف خود داشته و تقریبا هر 3 سال و گاهی حتی زودتر شاهد عرضه نسخه‌ای جدید از بازی بوده‌تیم. ولی اکنون 4 سال از عرضه Halo 5: Guardians گذشته و احتمالا با عرضه Halo Infinite نیز بیش از یک سال فاصله داشته باشیم که این خود به معنای صبری 5 ساله برای طرفداران این سری است. اما چرا روند توسعه Halo Infinite تا این حد طولانی شده است؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، به تازگی رئیس بخش محتویات و داستان‌های سری Halo یعنی "کیکی ولف‌کیل" در مصاحبه‌ای با وبسایت GameIndustry.Biz گفته که یکی از دلایل طولانی‌شدن روند توسعه Infinite این است که استودیو 343Industries مدت زمان زیادی را صرف بازسازی و تجهیزکردن زیرساخت‌های سری Halo کرده است. احتمالا منظور او تغییر موتور توسعه به Slipspace و هم‌چنین بزرگ‌تر شدن بازی است.

"بخشی از اینکه چرا زمان بین Halo 5 و Infinite تا این حد طولانی شده به بازسازی زیرساخت‌های این سری برمی‌گردد. ما قصد داریم با تجهیز دوباره زیرساخت‌های بازی، انعطاف لازم را برای ایجاد تغییرات لازم و کافی در بازی به دست آوریم."

علاوه بر این، Halo Infinite نشان‌دهنده "نسل بعدیِ سریِ Halo" است. چرا که این بازی به نوعی یک "ریبوت و بازسازی معنوی" از این سری بوده و به همین دلیل است که می‌خواهیم مطمئن شویم Infinite عنوانیست که جتی افراد تازه وارد نیز می‌توانند آن را بازی کرده و لذت ببرند.

"اما خب هم‌چنین Infinite نشان‌دهنده نسل بعدی Halo است. ما می‌خواهیم مردم فارغ از اینکه بازی‌های قبلیِ Halo را بازی کرده‌اند یا نه به سراغ Infinite آمده و با آن سرگرم شوند."

بخشی از کار "ولف‌کیل" به عنوان رهبر بخش سرگرمی Halo این است که راه‌هایی برای غنی‌ترکردن و گسترش دنیای Halo پیدا کند. همان‌طور که می‌دانید یک سریال تلوزیونی نیز براساس سری Halo در دست ساخت است و همین سریال نیز می‌تواند در جذب مخاطبان به سوی Infinite تاثیرگذار باشد.

"بخشی از نقش من به عنوان رهبر بخش سرگرمی این است که فکر کنم چگونه می‌توانیم مخاطبان جدید را با دنیای وسیع Halo آشنا کرده تا زمانی که Infinite عرضه می‌شود، افرادی که پیش از این نیز Halo بازی نکرده‌اند به تجربه آن مشتاق شوند. "

باید صبر کرد و دید که آیا در کنفرانس Microsoft در E3 2019 که دوشنبه آینده در تاریخ 20 خرداد ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران برگزار می‌شود، تا چه حد اطلاعاتی جدید از بازی Halo Infinite منتشر خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.