Menu

بازی SpongeBob SqaurePants: Battle for Bikni Bottom – Rehaydrated با تیزری کوتاه و جالب معرفی شد

همان‌طور که در پردیس‌گیم گزارش دادیم،‌ THQ Nordic چند روز اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ‌های 5 ،6 و 7 ژوئن از 3 بازی جدید رونمایی کند. خب اکنون اولین بازی از این لیست معرفی شده و قرار است ما را به دنیای جالب و خنده‌دار شخصیت کارتونی SpongeBob (باب اسفنجی) ببرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، دقایقی پیش شرکت THQ Nordic با انتشار تریلری اعلام کرد که با همکاری استودیو Purple Lamp Studios در حال توسعه عنوانی برمبنای شخصیت باب اسفنجی به نام SpongeBob SquarePants: Battle for Bikni Bottom – Rehydrated است. در زیر می‌توانید توضیحات رسمی منتشرشده در رابطه با این بازی را مشاهده نمایید.

"آیا آماده‌اید بچه‌ها؟ این سری کلاسیک و نمادین باری دیگر در یک بازسازی وفادار به حال‌وهوای باب‌اسفنجی بازگشته است. در این عنوان می‌توانید در نقش باب، پاتریک، سندی بازی کرده و به نبرد با پلانکتون شیطانی بروید. می‌خواهید از شهر "بیکینی باتم" در برابر روبات‌های مهاجم دفاع کنید؟ می‌خواهید حرکات نمادین باب‌اسفنجی را تکرار کنید؟ پس می‌توانید در کنار دیگران در بخش جدید و چندنفره بازی به انجام چنین کارهایی بپردازید. نبرد آغاز شده است! "


دانلود | تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی SpongeBob SqaurePants: Battle for Bikni Bottom – Rehaydrated در تاریخی نامعلوم برروی کنسول‌های Xbox One ،Nintendo Switch و PS4 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.