Menu

مارول در مورد .Super Smash Bros : هر چیزی ممکن است.

طبق گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت comicbook، احتمال اینکه شخصیت های مارول در عنوان نینتندو، Super Smash Bros.، حضور داشته باشند، بسیار کم است. از بیل رزمن (Bill Rosemann)، رئیس بخش بازی های مارول، پرسیده شد که آیا مشتاق است که کاراکتر های مارول را در Super Smash Bros. ببیند و او در جواب گفت "هر چیزی ممکن است." اما این تصمیمی است که استودیو نینتندو می گیرد و نه مارول.

بیل رزمن در ادامه گفت "من می توانم تیر اندازی Hawkeye را در کنار شخصیت Link تصور کنم. هر چیزی ممکن است پیش بیاید، اما من تصمیم گیرنده نیستم. "

همه می خواهند به شخصیت های Super Smash Bros. هر چه زودتر برسند؛ نینتندو محدوده بسیار زیادی در اضافه کردن شخصیت ها دارد، اما هنوز شک و شبهه هایی در مورد شخصیت هایی که قرار است اضافه کنند، باقی است. با نتیجه گیری از این دو علت، احتمال اینکه شخصیت های مارول را در Super Smash Bros. و حتی عنوان های بعدی ببینیم، بسیار کم است. البته مارول در ساخت بازی فعالیت خیلی بیشتری نسبت به قبل داشته و همکاری این استودیو با نینتندو را برای عنوان Marvel Ultimate Alliance 3 نباید نادیده گرفت. (این عنوان فقط برای نینتندو سوییچ و در ماه جولای عرضه می گردد.)

رزمن طی مصاحبه ای دیگر گفت " همه در Marvel Games طرفدار نینتندو و بازی هایش هستند. ما همیشه دنبال کننده اخبار و بازی های نینتندو بوده ایم. "