Menu

پشتیبانی از کنترلر‌های Xbox One و PlayStation 4 به دستگاه‌های Apple TV اضافه خواهد شد

به منظور آمادگی برای عرضه سرویس Apple Arcade به زودی قابلیت پشتیبانی از کنترلر‌های Xbox One و PlayStation 4 به دستگاه‌های Apple TV اضافه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook کمپانی Apple در جریان کنفرانس Apple Worldwide Developers خود در روز دوشنبه اعلام کرد که قابلیت اتصال کنترلر‌های کنسول‌های Xbox One و PS4 به Apple TV به این دستگاه‌ها اضافه می‌شود. البته در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا تمام بازی‌های سرویس Apple Arcade از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند یا خیر اما به طور مشخص پلتفرم آن این قابلیت را خواهد داشت.

از آنجایی که Apple Arcade برای عرضه در پاییز سال جاری برنامه ریزی شده است، انتظار می‌رفت که اطلاعاتی مربوط به این سرویس در کنفرانس روز گذشته Apple منتشر شوند با این وجود در جریان معرفی پیشرفت‌های اضافه شده به Apple TV، قابلیت پشتیبانی از کنترلر‌های Xbox One و PS4 نیز معرفی شد. تیم کوک، مدیر عامل این کمپانی دلیل اضافه شدن این قابلیت را پشتیبانی از بهترین کنترلر‌های موجود برای بازی کردن تعدادی از بهترین بازی‌های حال حاضر در این سرویس اشتراکی می‌داند.

علاوه‌ بر این Apple چندی پیش از iPod Touch جدیدی رونمایی کرد که با اضافه شدن پیشرفت‌هایی برای بازی‌ها، امکان تجربه بازی‌های Apple Arcade بر روی صفحه نمایش کوچک‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.