Menu

Microsoft از باندل Xbox One S بازی Fortnite رونمایی کرد

در حالی که تنها یک هفته تا آغاز رویداد E3 2019 باقی مانده است، کمپانی Microsoft از باندل جدید کنسول Xbox One S خود با تم بازی Fortnite: Battle Royale رونمایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot در این باندل در کنار کنسول بنفش رنگ Xbox One S‌ یک دسته بی سیم و یک نسخه از بازی Fortnite به همراه ستی از اسکین‌های Dark Vertex و 2000 V-Bucks داخل بازی به همراه یک ماه اشتراک آزمایشی رایگان Xbox Live Gold و Xbox Game Pass نیز عرضه خواهد شد. این باندل 300 دلار قیمت خواهد داشت و از رو 7 ژوئن (17 خرداد) به عنوان بخشی از فروش فوق العاده بازی‌ها، کنسول‌ها و تجهیزات جانبی Microsoft عرضه خواهد شد. البته به مناسبت آغاز رویداد E3 این باندل تا روز 17 ژوئن (27 خرداد) با تخفیفی 50 دلاری و با قیمت 250 دلاری در آمریکا عرضه خواهد شد.

Xbox One S Fortnite

هرچند که Microsoft چندی پیش از نسخه تمام دیجیتال و بدون دیسک درایو Xbox One S رونمایی کرده بود اما باندل Fortnite این کنسول به مانند نسخه‌های قدیمی‌تر داراری دیسک درایو بوده و ظرفیتی یک ترابایتی خواهد داشت.

کنفرانس کمپانی Microsoft در E3 روز یکشنبه 9 ژوئن (19 خرداد) برگزار خواهد شد و بر اساس شایعات احتمال می‌رود که در این کنفرانس شاهد رونمایی از کنسول‌های نسل بعد این کمپانی باشیم.