Menu

به نظر می‌رسد که نسخه‌ی جدید Splinter Cell در رویداد E3 معرفی خواهد شد

طرفداران از سال 2013 و انتشار نسخه‌ی Blacklist، منتظر معرقی Splinter Cell جدید هستند و شاید این انتظار طی چند روز آینده به سر برسد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، ظاهرا، فروشگاه معتبر Gamespot فاش کرده است که نسخه‌ی جدید Splinter Cell در جریان کنفرانس مطبوعاتی Ubisoft در E3 معرفی خواهد شد.

ماجرا از این قرار است که یکی از کاربران توئیتر به نام Wario64 مشاهده کرده است که فروشگاه Gamestop ماکت عینک سم فیشر را به قیمت 39.99 دلار برای فروش و به عنوان "اشیای مربوط به E3" لیست کرده است. البته این فروشگاه بعد از مدتی این صفحه را حذف کرده و گویی که یک اشتباه از سوی کارکنان آن بوده است. خیلی عجیب به نظر می‌رسد که فروشگاهی مانند Gamestop محصولات Splinter Cell جدید را اگر قرار است که بازی معرفی نشود، بفروشد؛ خصوصا که این عینک‌ها را به عنوان آیتم‌های جمع‌آوری E3 لیست کرده باشد.(جهت مشاهده‌ی تصویر زیر با کیفیت اصلی بر روی آن کلیک کنید.)

با توجه به محبوبیت فرنچایز Splinter Cell بین بازیکنان، بعید است که Ubisoft آن را برای همیشه کنار بگذارد. این شرکت فرانسوی عادت دارد تا در انتهای کنفرانس خود در E3 عنوانی جدید را معرفی کند و این کار را قبلا با Watch Dogs و Rainbow Six Siege و… انجام داده است. به نظر می‌رسد که این بار در انتهای کنفرانس مطبوعاتی Ubisoft در E3، شاهد رونمایی از نسخه‌ی جدید Splinter Cell باشیم.