Menu

Cuphead بر روی ماشین‌های Tesla عرضه می‌شود

بازی Cuphead یکی از بهترین بازی‌های سبک Shoot and Run است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook این بازی به دلیل تصاویر جذاب مشابه دهه‌ی 1930، آهنگ‌های عالی و گیم‌پلی فوق العاده از زمان عرضه‌ی خود (2017) به یکی از بهترین بازی‌ها تبدیل شده است و امسال برای Nintendo Switch نیز عرضه شد. طبق گفته‌های "الون ماسک"(Elon Musk) این بازی در اواخر امسال قرار است بر روی ماشین‌های Tesla قابل بازی کردن باشد.

"الون ماسک" در مصاحبه‌ای با IGN گفت:

"بازی Cuphead!! ما بر روی آن کار می‌کنیم. سازندگان این بازی به ما کمک می‌کنند که بتوانیم بازی کردن آن بر روی ماشین‌ها را عملی کنیم. Cuphead بازی خیلی باحالیه. به طور دیوانه کننده‌ای سخت است. داستانش دارای پیچیدگی‌هایی است. تاریکه. شما مانند شخصیت‌های دیزنی در این داستان تاریک و پیچیده قرار دارید."

اجرای این بازی بر روی ماشین‌های Tesla امکان پذیر است چون این شرکت سیستم بازی سازی Unity را بر روی این ماشین‌ها قرار داده‌اند و از طریق آن می‌توان بازی‌هایی را انجام داد و دقیقا بازی Cuphead بر روی این سیستم ساخته شده است.

اخیرا یکی از سازندگان به نام "مایا مولدن هاور"(Maja Moldenhauer) این بازی که ساخته‌ی شرکت Studio MDHR است در مورد این اتفاق گفت:

"وقتی که Tesla به ما در مورد بازی Cuphead بر روی ماشین‌هایشان حرف زد ما شگفت‌ زده شدیم. وقتی که ما فهمیدیم که "الون ماسک" از بازی ما خوشش آمده خیلی خوش حال شدیم. امیدواریم این بازی حس بازی‌های کلاسیک را بر روی این ماشین‌های جدید به وجود بیاورد."

این دو شرکت می‌خواهند Cuphead را همین تابستان بر روی سه مدل ماشین Model 3 و Model X و Model S عرضه کنند. برای بازی کردن باید از یک دسته‌ی بازی USB دار استفاده کرد چون صفحه‌ی لمسی برای این ماشین کار نمی‌کند.