Menu

تماشا کنید؛ نمایشی از گیم‌پلی Torment of Hades بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد، دشمنان افسانه‌ای جدید، مهارت‌های تازه و غیره

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، دومین قسمت از محتویات قابل دانلود Assassin's Creed Odyssey به نام The Fate of Atlantis امروز منتشر می‌شود و به همین علت ویدئویی برای معرفی بخش‌های مختلف آن در شبکه‌های مربوطه آپلود شده.

Torment of Hades دومین قسمت از کمپین Fate of Atlantis می‌باشد. در قسمت قبلی توانستیم بخش‌های زیبا و سرسبزی از دشت‌های Elysium را تجربه کنیم و حالا با بخش دوم قرار است سفری به دنیای زیرین داشته باشیم و به مبارزه با حیوان خانگی Hades یعنی Cerberos بپردازیم. در یک ویدئوی نسبتاً طولانی Ubisoft تمام چیزهایی که بازیکن می‌تواند با این به روز رسانی دریافت کند به نمایش گذاشته شده. می‌توانید این ویدئو را در ادامه مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

برهوت‌های دنیای تحت کنترل Hades تفاوت‌های زیادی با بخش اول این DLC سه قسمتی دارد. ممکن است سرزمین مردگان به اندازه مناظر Elysium دوست‌داشتنی به نظر نرسند اما مطمئناً به همان اندازه مرگبار خواهند بود.

بعد از اینکه موفق به کشتن سگ خانگی Hades می‌شوید به این موضوع پی خواهید برد که با این کار بلاهای بسیاری بر سر مردگان آورده‌اید. پس از این اتفاق شما باید به قسمت‌های مختلف Tartaros بروید تا ناحیه‌های که به شکل اتفاقی باز کرده‌اید، دوباره ببندید. در همین حین، با سربازان Isu و Kolossi فلزی که از Elysium به دنبال شما بوده‌اند نیز سر و کله خواهید زد. این نیروهای قدرتمندتر شده مهارت‌های ویژه‌ی خاص خود را دارند و می‌توانند در یک چشم به هم زدن موازنه‌ی مبارزه را به سود خود تغییر دهند. خوش‌بختانه، شما هم قرار است به یک سری مهارت‌های تازه دست پیدا کنید که درگیری با این دشمنان را ساده‌تر می‌کند.

در طول این محتوی قابل دانلود، Hades شما را برای به خدمت در آوردن چهار قهرمان از افسانه شناسی یونان می‌فرستد. این چهار نفر شامل Agamemnon ،Achilles ،Perseus و Hereakles می‌شوند. متأسفانه تنها راه به خدمت گرفتن این اشخاص افسانه‌ای شکست دادن آنان در نبرد است. و اصلاً هم به نظر نمی‌آید که با کسی شوخی داشته باشند. همچنین قرار است با دشمنانی که قبلاً در بخش داستانی اصلی شکست داده‌اید نیز رو به رو شوید. بعد از اینکه برای بار دوم آن‌ها را شکست دادید به یک سری زره‌ی افسانه‌ای دست خواهید یافت که مطمئناً در راه کشف سرنوشت آتلانتیس به کارتان می‌آید.

Assassin’s Creed Odyssey: Torment of Hades برای کنسول‌های نسل هشت و PC در 14 خرداد 98 منتشر می‌شود.