Menu

این هفته از طریق لایو استریم، اطلاعات بیشتری از Google Stadia به اشتراک گذاشته خواهد شد

هنگامی که از پلتفرم گیمینگ شرکت Google با نام Stadia در ماه مارس رونمایی شد، ما شاهد وعده‌های زیادی در رابطه با آن بودیم؛ اما در جریان آن معرفی ما شاهد معرفی بازی‌های خاصی یا قیمت و تاریخ شروع به کار آن نبودیم. اما شرکت Google مدتی پیش اعلام کرد که در جریان فصل تابستان اطلاعاتی راجع به قیمت و بازی‌های این سرویس منتشر می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد که مدت زمان زیادی را نباید برای اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، اکانت رسمی توئیتر پلتفرم Stadia به تازگی اعلام کرده که در تاریخ 6 ژوئن (16 خرداد) شاهد لایو استریمی خواهیم بود که در آن از بازی‌ها و اطلاعات بیشتری راجع به این سرویس، رونمایی می‌شود. منظور از این اطلاعات بیشتر می‌تواند قیمت و یا حتی تاریخ شروع به کار آن باشد که همه بسیار برای آن هیجان زده هستند.

"بعضی از اخبار نمی‌توانند تا E3 صبر کنند.

با ما و اولین Stadia Connect همراه باشید در روز پنج شنبه، 6 ژوئن (16 خرداد) ساعت 9 به وقت اقیانوسیه (20:30 به وقت تهران) تا شاهد معرفی هیجان انگیزی از بازی‌ها و چیزهای دیگری راجع به این پلتفرم باشیم."

احتمالا بیشتر شما در جریان این لایو استریم، شاهد تریلر بیشتری از بازی‌های Assassin’s Creed Odyssey‌ ،Doom Eternal و پروژه بی نام استودیوی Q Games که سازنده‌ی سری PixelJunk می‌باشد، باشیم که در طول معرفی Stadia نیز حضور داشتند. همچنین یکی از منابع معتبر و با نفوذ خبری با نام لیام رابرتسون (Lian Robertson) که در گذشته اطلاعاتی را راجع به بازی‌ها لو داده بود، اعلام کرد که شنیده است قرار از بازی Baldur’s Gate III در این لایو استریم رونمایی شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ چه بازی‌هایی برای Google Stadia مناسب هستند؟