Menu

دانلود موسیقی متن بازی Team Sonic Racing

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Team Sonic Racing، اثر Jun Senoue, Crush 40, Hyper Potions, Tee Lopes, Wall5, TORIENA در خدمت شما هستیم.

بازی Team Sonic Racing عنوانی در سبک کارتینگ است که توسط Sumo Digital توسعه یافته و توسط کمپانی SEGA در 21 می 2013 برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One و Nintendo Switch عرضه شد. در این نسخه، مسابقات در قالب تیم‌های سه نفره برگزار می‌شوند و هر کدام از کارکترها نیز در یکی از سه کلاس Speed و Technique و Power جای دارند که ویژگی‌های مختلفی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. بازیکنان نیز وظیفه دارند تا با استفاده‌ی درست و به موقع از توانایی‌هایشان و همچنین همکاری با سایر اعضای تیم، به پیروزی برسند.

این بازی پس از عرضه با واکنش‌های معمولی‌ای روبرو شد. منتقدان و بازیکنان به تحسین گیم پلی تیمی، گرافیک و موسیقی‌های بازی پرداختند؛ ولی در عین حال انتقاداتی نیز به هیجان کمتر گیم پلی و کمبود محتویات آن نسبت به نسخه‌های All-Stars، نبود حس سرعت در حین مسابقات، هوش مصنوعی و هم چنین مشکلات فنی فراوان (مخصوصا بر روی پلتفرم PC) وارد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی، می‌توانید به نقد و بررسی آن در پردیس گیم رجوع کنید: نقد و بررسی بازی Team Sonic Racing

دانلود موسیقی متن بازی Team Sonic Racing

Maximum Overdrive – Team Sonic Racing Original Soundtrack

ناشر: WAVE MASTER ENTERTAINMENT

تاریخ انتشار: 29 می 2019

قیمت کلی: 4000 ین ژاپن

تعداد قطعات موسیقی: 130 قطعه

مدت زمان کلی: 03 ساعت و 12 دقیقه و 00 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Jun Senoue, Hidekuni Horita, Richard Jacques, Audissi Studios, Tomoya Ohtani, Tee Lopes, Ross Tregenza, Masafumi Ogata, Keiichi Sugiyama, Kenichi Tokoi, SEGA

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 448.88 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Green Light Ride – Main Theme of TSR [موسیقی پیشنهادی]

Ocean View- Lap Music

Whale Lagoon- Lap Music [موسیقی پیشنهادی]

Roulette Road- Lap Music [موسیقی پیشنهادی]

Bingo Party- Lap Music [موسیقی پیشنهادی]

Boo's House- Lap Music [موسیقی پیشنهادی]

Turbine Loop- Lap Music

System – Mod Pods

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم