Menu

بازی Shenmue 3 جهت ویرایش و اصلاحاتی بیشتر دوباره تاخیر خورد

دقایقی پیش اعلام شد که زمان عرضه بازی Shenmue 3 دوباره تغییر کرده و این بازی اکنون به جای شهریور در ماه آبان منتشر خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم، اخیرا در پستی در وبسایت کیک‌استارتر Deep Silver و خالق بازی یعنی "یو سوزوکی" اعلام کرده‌اند که "بازی تقریبا آماده است ولی برای انجام اصلاحاتی بیشتر بازی چند ماه با تاخیر عرضه خواهد شد." در زیر می‌توانید متن کامل بیانیه منتشرشده را مشاهده نمایید.

"سلام به همگی. امروز، "یو سوزوکی" و Deep Silver قصد دارند پیامی جدید در رابطه با تاریخ انتشار بازی با شما به اشتراک بگذارند. Shenmue 3 هم‌اکنون در تاریخ 19 نوامبر (28 آبان) منتشر خواهد شد. "

"با اینکه بازی تقریبا آماده است، ولی خب قبل از عرضه و اتمام رسمی روند توسعه به کمی اصلاح و ویرایش نیاز دارد. ما بر این باوریم که این زمان اضافی سبب می‌شود تا بهترین تجربه ممکن از Shenmue را برای بازیکنان به ارمغان آوریم. از صبر و درک شما متشکریم. "

Shenmue 3 اولین بار در کنفرانس Sony در E3 2015 معرفی شد و از آن زمان چندین بار با تاخیر مواجه شده است. امیدواریم این آخرین تاخیر این بازی باشد و بتوانیم در پاییز امسال سرانجام آن را تجربه کنیم.

همان‌طور که بالاتر ذکر شد، بازی Shenmue 3 در تاریخ 28 آبان برای پلتفرم‌های PC و PlayStation 4 عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.