Menu

اعتراف جالب تاد هاوارد: می‌دانستیم Fallout 76 در هنگام عرضه نمرات خوبی دریافت نمی‌کند؛ بازی سزاوار دریافت نمراتی پایین بود

همان‌طور که می‌دانید پاییز سال گذشته Bethesda بازی Fallout 76 را منتشر کرد که البته نتوانست مطابق انتظارات عمل کند. خب به نظر می‌رسد Bethesda از چنین چیزی آگاه بوده ولی برایش چندان مهم نبوده چرا که از نظر آن‌ها میراث اصلی بازی به پشتیبانی و محتویات پس از عرضه آن مربوط می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، به تازگی "تاد هاوارد"، کارگردان معروف Fallout 76 در مصاحبه‌ای با IGN درباره سختی‌های توسعه بازی و هم‌چنین آگاهی آن‌ها از اینکه این بازی همانند دیگر عناوین زیر نظر "تاد هاوارد" (از سری The Elder Scrolls و Fallout) نمرات خوبی دریافت نخواهد کرد، صحبت‌هایی را کرده است.

"ما می‌دانستیم که قرار است با سختی‌ها و مشکلات بسیاری روبرو شویم. روند توسعه بازی واقعا سخت و طاقت‌فرسا بود."

همان‌طور که می‌دانید Fallout 76 در ابتدا اصلا عملکرد خوبی نداشت ولی پس از مدتی با عرضه آپدیت‌هایی بزرگ و متعدد تا حدودی بهتر شد. البته با این وجود باز هم این بازی با نسخه های قبلی تفاوت‌های بسیاری دارد: "می‌دانستیم که افراد زیادی احتمالا خواهند گفت این آن عنوانی نیست که از شما انتظارش را داشتیم."

وی درمورد نمرات بازی نیز اعتراف کرد و به نوعی گفت که Fallout 76 "سزاوار دریافت نمراتی پایین" بوده است: "ما برای مشکلات و مسائل خود را آماده کرده بودیم. این بازی از همان ابتدا هم قرار نبوده به یک عنوان عالی از سوی Metacritic تبدیل شود. Fallout 76 چنین چیزی نیست. "

ولی "هاوارد" عقیده دارد که در مورد بازی‌هایی نظیر Fallout 76 "مهم نیست که در ابتدا چگونه بازی را عرضه می‌کنید، بلکه چیزی که بازی پس از مدتی به آن تبدیل می‌شود ارزش دارد. " و خب اینکه بازی نیز از زمان عرضه بهبودهای بسیاری داشته است. "بازی واقعا زیر و رو شده است. اکنون با عنوانی بسیار خوب با جامعه‌ای بازیکنان عالی سروکار داریم."

برنامه آن‌ها صرفا این است که بازی را "روز به روز بهتر از پیش کنند" تا جامعه بازیکنان آن نیز بزرگ‌تر از گذشته شود. گفتن اینکه Bethesda اکنون وضعیت بازی را کاملا دگرگون کرده واقعا سخت سخت است اگرچه باز هم به نظر می‌رسد Fallout 76 هم‌اکنون نسبت به زمان عرضه وضعیت بسیار بهتری دارد.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.