هیدئو کوجیما" به تازگی اطلاعاتی جالب از خط زمانی و روند توسعه کارهای خود ذر هنگام تاسیس استودیو جدید پس از جدایی از Konami و همچنین روند توسعه بازی مورد انتظار Death Stranding منتشر کرده است.
به گزارش پردیسگیم و به نقل از Eurogamer، وی ابتدا با انتشار پستی در توییتر درباره اینکه چگونه شروع به توسعه بازی کرده و موتور بازی چگونه انتخاب شده است صحبت کرد.
"در ژانویه 2016، Death Stranding تنها در ذهن من وجود داشت. ولی خب بازی اکنون تقریبا ساخته شده و به لطف دوستانم در Guerilla Games چندی پیش تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرد. اعضای استودیو Guerilla Games با فروتنی تمام موتور خود را برای توسعه بازی در اختیارم گذاشتند. هیچگاه این لطف آنها را فراموش نمیکنم. "
وی سپس در رشته توییتهایی اطلاعاتی جالب از مقاطع مهم و کلیدی کار خود از هنگام ترککردن Konami تا موشنکپچر حرکات "نورمن ریداس" و "مدس میکلسن" به اشتراک گذاشت.
- 16/12/2016: تاسیس Kojima Productions و شروع به استخدام کارکنان
- 1/2016: جستوجو به دنبال موتور توسعه
- 2/2016: دیدار با "نورمن ریداس" و درخواست از وی برای ایفای نقش اصلی بازی
- 3/2016: انجام موشنکپچر و اسکن چهره "نورمن" برای تریلر در سندیگو
- 4/2016: ساحت ویدئو CG با محوریت Ludens (آیکون و نماد Kojima Productions)
- 5/2016: انتقال به دفتر استودیو
- 6/2016: ارائه و صحبت با "مدس میکلسن" از طریق اسکایپ
- 6/2016: اعلام انتشار اولین تریلر
- 7/2016: انتشار تریلر Kojima Productions
- 7/2016: درخواست از "مدس" برای حضور در پروژه
- 8/2016: انجام موشنکپچر و اسکن چهره "مدس" برای تریلر در برتانیا
- پاییز 2016: تصمیمگیری درمورد موتور توسعه
همانطور که میدانید اخیرا با انتشار تریلری زیبا و هیجانانگیز مشخص شد که بازی Death Stranding پاییز امسال در تاریخ 17 آبان برروی PS4 منتشر خواهد شد. البته شایعاتی وجود دارد که این بازی تنها تا زمانی مشخص در انحصار کنسول Sony بوده و پس از آن برروی PC نیز منتشر خواهد شد.
در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.