Menu

در میان عناوین حاضر در Evo 2019، بازی Super Smash Bros. Ultimate بیشترین شرکت کننده را خواهد داشت

جوئی کوئلار (Joey Cuellar) رئیس مسابقات Evolution Championship Series، اعلام کرد که بازی Super Smash Bros Ultimate بیشترین شرکت‌کننده در مسابقات امسال این رویداد را به خودش اختصاص داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers به مانند سال‌های گذشته که بازی‌های Super Smash Bros همواره یکی از بزرگترین عناوین رویداد Evo را تشکیل می‌دادند امسال نیز عنوان دیگری از این مجموعه به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این مسابقات تبدیل شده است. رویداد Evo به مانند سال‌های گذشته در ماه آگوست (مرداد) برگزار خواهد شد و در حالی که دو ماه تا آغاز مسابقات این رویداد باقی مانده، رئیس این مسابقات لیست بازی‌هایی که بیشترین ثبت‌ نام کننده در Evo دارند را در توئیتر خود منتشر کرده است.

  1. Super Smash Bros. Ultimate
  2. Street Fighter V
  3. Tekken 7
  4. Mortal Kombat 11
  5. Samurai Shodown
  6. Under Night In Birth
  7. Dragonball FighterZ
  8. Soul Calibur 6
  9. Blazblue: Cross Tag Battle

در میان عناوین این لیست انتظار می‌رفت که بازی Mortal Kombat 11 با توجه فروش بالایی که داشته است، رتبه بالاتری داشته باشد اما با توجه به این که عناوین Tekken و Street Fighter تجربه مبارزه بهتری را به مسابقه‌دهندگان ارائه می‌کنند، قرار گرفتن این بازی در رتبه چهارم تا حدودی منطقی به نظر می‌رسد. در کنار این‌ها یکی از موضوعاتی که پیرامون بازی Super Smash Bros Ultimate مطرح می‌شود، شخصیت‌های جدیدی هستند که به بازی‌ اضافه خواهند شد. همانطور که می‌دانید از زمان اضافه شدن شخصیت Joker به بازی 6 ماه می‌گذرد و با توجه به نزدیک شدن به رویداد E3 می‌توانیم انتظار معرفی شخصیت‌های جدیدی مانند Banjo و Kazooie برای این بازی از سوی Nintendo را داشته باشیم.