Menu

تریلر رونمایی از Call of Duty: Modern Warfare طی 3 روز بیش از 20 میلیون بار دیده شده است؛ آهنگساز Infinite Warfare بازمی‌گردد

اگر می‌خواهید بدانید که Call of Duty: Modern Warfare چه هایپی بین طرفدارن ایجاد کرده، کافی است تا نگاهی به تعداد بازدیدهای تریلر رونمایی آن بیندازید. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، تریلر رسمی رونمایی از Call of Duty: Modern Warfare بر روی یوتیوب، در طول 3 روز بیش از 20 میلیون بار دیده شده است. همچنین، این تریلر در جایگاه 22 ویدئوهای ترند شده قرار گرفته و نرخ لایک بسیار خوبی نیز ثبت کرده است. در زمان نگارش این خبر، ویدئوی مذکور، 402 هزار لایک و در مقابل تنها 14 هزار دیسلایک دریافت کرده است. به نظر می‌رسد که طرفداران برای این ریبوت تاریک به شدت هیجان‌زده می‌باشند.

علاوه بر این، اعلام شد که آهنگساز نسخه‌ی Infinite Warfare خانوم "سارا شاچنر"(Sarah Schachner) برای ساخت موسیقی متن Modern Warfare بازخواهد گشت. این خبر توسط "تیلور کوروساکی" که کارگردان روایت و داستان بازی در Infinty Ward می‌باشد در توئیتر اعلام شد:

"با وجود به اشتراک گذاشتن Call of Duty: Modern Warfare با جهان، هفته‌ی فوق‌العاده‌ای برای ما بوده است. یک سوپرایز دیگر برای آشکار کردن این است که ما افتخار داریم تا سارا شاچنر را باری دیگر به عنوان آهنگسازمان داشته باشیم."

اگر با "سارا شاچنیر" آشنایی ندارید، باید گفت که این آهنگساز، ساخت قطعات موسیقی بازی‌هایی نظیر Anthem و Assassin’s Creed: Origins را در کارنامه دارد. Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.