Menu

شایعه: Grand Theft Auto 6 دارای کارکتر اصلی زن خواهد بود

همانطور که می‌دانید، کمپانی Rockstar در ساخت بازی GTA V سنت شکنی کرده و بر خلاف نسخه‌های قبلی این فرنچایز پرفروش و محبوب، به جای 1 شخصیت اصلی، از 3 شخصیت اصلی استفاده کرد. حال به نظر می‌رسد که این استودیو قصد دارد تا باز هم فرمولی جدید را برای بزرگترین سری بازی خود امتحان کرده و برای اولین بار، یک پروتاگونیست زن را در Grand Theft Auto 6 قرار دهد. البته، اطلاعاتی که در ادامه‌ی متن مشاهده می‌کنید در حد شایعه بوده و باید با بدبینی به آن‌ها نگاه کنیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، ظاهرا منبع این شایعه ویدئویی است که به نظر می‌رسد متعلق به چند وقت پیش بوده و حال مجددا در سطح اینترنت در حال پخش شدن می‌باشد. البته، این که شایعه‌ی مذکور دوباره در حال دست به دست شدن است خیلی عجیب نیست، زیرا در چند وقت اخیر، شایعاتی زیادی پیرامون GTA 6 چرخیده‌اند. در چند ماه گذشته، شایعات زیادی در مورد Grand Theft Auto 6 منتشر شده‌اند که به تاریخ عرضه‌ی آن، انحصاریِ زمانی بودن PS5، جریان داشتن داستان آن در شهرهای Liberty City و Vice City و… اشاره داشته‌اند. حال به شایعه‌ی اصلی خودمان بازگردیم که اگر آن را به عنوان یک احتمال در نظر بگیریم، چیزهای زیادی در این میان نامعلوم خواهند ماند.

به عنوان مثال، اگر GTA 6 دارای شخصیت اصلی زن باشد، آیا ما بیش از 1 شخصیت را کنترل خواهیم کرد؟ GTA V شامل 3 کارکتر فرانکلین، مایکل و ترور بود که به تریتیب یه گانگستر، یک خلافکار مافیامانند و یک مجرم دیوانه بودند. ممکن است که GTA 6 نیز از همین فرمول استفاده کرده و در این صورت، احتمال اینکه حداقل یکی از 3 شخصیت اصلی بازی زن باشد، افزایش پیدا می‌کند. البته در این شایعه هیچ اطلاعاتی از این کارکتر مونث مانند اسم یا خصوصیات او مشخص نشده است.

حضور یک زن به عنوان پروتاگونیست اصلی در GTA 6 قطعا جالب خواهد شد. شایعات از این خبر می‌دهند که این عنوان در سال 2020 در دسترس قرار می‌گیرد. لطفا در بخش نظرات، دیدگاه خود را در میان بگذارید.