Menu

میان پرده‌های Death Stranding به صورت Real Time اجرا می‌شوند

اگر تریلر اعلام زمان انتشار Death Stranding را تماشا کرده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که در قسمتی از آن (دقیقه‌ی 01:39)، کارکتر Sam همراه با یک کلاه و عینک دیده می‌شود. پس از انتشار این ویدئو، برای برخی از بازیکنان این سوال پیش آمده است که آیا این آیتم‌ها در هر زمانی می‌توانند استفاده شوند یا خیر. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، کارگردان Death Stranding آقای "هیدئو کوجیما" طی پستی بر روی توئیتر جواب این افراد را داده است:

"در Death Stranding کلاه و عینک می‌توانند در هر زمانی که شما بخواهید استفاده شوند. مانند دیگر بازی‌های من، تمامی میان‌ پرده‌ها به صورت Real Time نمایش داده می‌شوند و اگر شما در جریان گیم‌پلی عینک زده‌اید، در طول میان پرده‌ها نیز با عینک دیده خواهید شد."

با پیشرفت بحث گرافیک در بازی‌های ویدئویی، بازی‌های بیشتری از سکانس‌های سینمایی بدون وقفه(Real Time) استفاده می‌کنند، اما دیدن اینکه کارکتر بازی، لباس دلخواه شما را حتی در لحظات کلیدی داستان به تن دارد، خیلی لذت‌بخش می‌باشد.

البته، کوجیما درباره‌ی این موضوع در ادامه گفته است :"مگر اینکه این مسئله، خیلی نامناسب باشد." احتمالا منظور کوجیما این است که کارکتر Sam طی سکانس‌هایی خاص قادر نخواهد بود تا مثلا عینک بزند. دلیل آن نیز این است که شاید این کار باعث شود تا احساس سکانس موردنظر به مخاطب منتقل نشود. Death Stranding در تاریخ 8 آیان(جمعه 17 آیان) به صورت انحصاری توسط Sony بر روی PS4 منتشر می‌شود.