Menu

خرید انواع گیفت کارت معتبر

باتوجه به نیاز کاربران عزیز و عدم اعتماد آن ها به سایت های فروشنده گیفت کارت که مشاهده گردیده گیفت کارت های تقلبی و یا خریداری شده با حساب های هک شده را به مشتریان عزیز با قیمت های عجیب به فروش میرسانند و حتی عامل اصلی مسدود شدن اپل ایدی و حساب کاربری کاربران زیادی شده اند ! برآن شدیم تا بخش خرید گیفت کارت را برای مشتریان عزیز معرفی نماییم . هم اکنون خرید انواع گیفت کارت اصلی و معتبر آمریکا به سایت اضافه گردیده و امکان خرید برای شما عزیزان فراهم شده است . با مراجعه به بخش خرید گیفت کارت دسترسی به بیش از 12 نوع گیفت کارت با قیمت های متنوع و گوناگون با امکان خرید آنلاین و تحویل لحظه ای به آسانی فراهم گردیده است . جهت معرفی این بخش و آشنایی با نحوه کار آن در ادامه با همراه باشید .

گیفت کارت پلی استیشن نتورک و پلی استیشن پلاس

محبوبیت کنسول دوست داشتنی سونی در ایران و دنیا بر کسی پوشیده نیست ! میلیون ها نفر در کشورمان کاربر این کنسول هستند و روزانه وقت فراغت خود را با آن می گذرانند . جالب آنکه سونی خرید اکانت های PlayStation Plus خود را برای کاربرانی که قصد بازی آنلاین را دارند اجباری کرده است .

PSN یاPlayStation Network شبکه ای از گیمر های کنسول های سونی است که در حال حاضر بیش از 100 میلیون نفر عضو در سراسر جهان دارد.

پلی استیشن پلاس نوعی از اکانت PSN است که برای بازی کردن به صورت آنلاین استفاده می شود و همه کسانی که می خواهند از این طریق آنلاین بازی کنند لازم است که این اکانت را تهیه نمایند.اگر به گیفت کارت پلی استیشن نیاز دارید میتوانید گیفت معتبر خود را تهیه کنید .

گیفت کارت اپل :

اپل ایدی قابلیت شارژ دلاری جهت خرید برنامه های غیر رایگان و پرداخت های درون برنامه ای مانند خرید جم و سکه در بازی مختلف مثل کلش رویال ، پاپجی و… را دارد . آیتونز سرویسی ارائه شده از شرکت اپل است که در دنیای به نهایت آن امکان دانلود هزاران موسیقی ، برنامه ، بازی و … برای کاربران اپل فراهم شده است . در این دنیای بی انتهای موسیقی، ویدیو ، اپلیکیشن و بازی همه چیز رایگان نخواهد بود .پس به منظور رعایت قوانین کپی رایت و حق ناشر ، برای دستیابی به بسیاری از این فایل ها باید هزینه ای را بپردازید . برای مثال شما می توانید جدیدترین بازی های روز دنیا را خریداری ، دانلود و به لیست بازی های خود اضافه کنید .

برای خرید این موارد شما نیاز به گیفت کارت های ایتونز دارید. بر روی این کارت های هدیه شماره کارتی قرار دارد که شما با وارد کردن آن در برنامه آیتونز می توانید هزینه خرید خود را پرداخت کنید. گیفت کارت های آیتونز در مبالغ مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است.

برای اولین بار سایت اپل کارت 24 اقدام به فروش گیفت کارت های 2 دلاری آیتونز کرده است که می توانید به صورت آنلاین و با تحویل آنی تهیه کنید.

از دیگر محصولات سایت اپل کارت24 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

گیفت کارت آمازون

کارت گوگل پلی

اپل آیدی آماده

جم کلش آو کلنز

کارت پلی استیشن

کارت ایکس باکس

کارت اسپاتیفای

کارت استیم