Menu

تریلر رونمایی از بازی Call of Duty: Modern Warfare موفق شده است تا رضایت بازیکنان را جلب کند

روز گذشته بود که استودیوی Infinity Ward و کمپانی Activision با انتشار تریلری از نسخه‌ی جدید فرنچایز قدیمی Call of Duty با پسوند Modern Warfare رونمایی کردند. طبق اطلاعات رسمی، این نسخه، ریبوت تاریک Call of Duty 4: Modern Warfare که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص تاریخ بازی‌های ویدئویی است، می‌باشد. با وجود اینکه این نسخه به عنوان یک ریبوت، دارای داستانی کاملا جدید می‌باشد، اما ما شاهد بازگشت شخصیتهای محبوب این سری بازی مانند کاپیتان پرایس و جان سوپ مکتاویش در آن می‌باشیم. به این موارد، یک موتور بازی‌سازی چدید، عدم وجود Season Pass، پشتیبانی از RayTracing در نسخه‌ی PCو… را نیز اضافه کنید.

پس، با در نظر گرفتن نکات بالا، جای تعجبی ندارد که طرفداران به شدن Call of Duty: Modern Warfare را دوست داشته و بی‌صبرانه منتظر انتشار آن هستند؛ به دلیل بیشتری برای اثبات این حرف نیاز دارید؟ به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، تریلر رونمایی از Call of Duty: Modern Warfare بر روی Youtube، تعداد 348 هزار لایک و در مقابل تنها 11 هزار دیسلایک دریافت کرده است؛ این ویدئو تاکنون 11 میلیون بار دیده شده است. این رقم برای COD امسال بسیار شگفت‌انگیز بوده و خود Infinity Ward این موضوع را بهتر از هر کسی دیگری می‌داند زیرا تریلر ساخته‌ی قبلی این استودیو یعنی Infinite Warfare یکی از منفورترین ویدئوهای تاریخ Youtube می‌باشد. در حال حاضر، تریلر رونمایی از Infinite Warfare در یوتیوب دارای 600 هزار لایک و در مقابل دارای 3 میلیون 800 هزار دیسلایک می‌باشد.

همچنین، نسبت لایک به دیسلایک تریلر رونمایی از Call of Duty: Modern Warfare بهتر از نسخه‌های اخیر این سری بازی مانند Black Ops 4، Ghosts و Wprld War 2 می‌باشد و البته، از Black Ops 2 نیز آمار بهتری دارد. این بازی در تاریخ 28 اکتبر(3 آبان) بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.