Menu

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی شخصیت Shang Tsung در Mortal Kombat 11 + شخصیت‌های محتویات اضافه‌ی بازی معرفی شدند

بعد از اشاره‌های مختلف خالق مجموعه‌ی Mortal Kombat آقای "اد بون" در شبکه‌های اجتماعی، ما می‌توانیم بالاخره گیم‌پلی شخصیت Shang Tsung را در Mortal Kombat 11 را تماشا کنیم. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، به عنوان اولین کارکتر Kombat Pack(بسته‌‌ی تمام DLCهای Mortal Kombat 11) شخصیت Shang Tsung در تاریخ سه‌شنبه 28 خرداد برای دارندگان این dlc بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین، این کارکتر، یک هفته‌ بعد از این تاریخ، می‌تواند به صورت جداگانه خریداری شود. علاوه بر این، دارندگان Kombat Pack دسترسی زود هنگامی به اسکین‌های کلاسیک شخصیت‌های Sub Zero، Scorpion و Noob-Saibot خواهند داشت.

بیشتر بخش‌های تریلر زیر، مبارزات و گیم‌پلی شخصیت‌ Shang Tsung را به تصویر می‌کشد، اما در انتها، به کارکترهای آینده‌ی Mortal Pack نیز اشاره می‌شود. این شخصیت‌های اشاره شده شامل Sindel و Nightwolf می‌باشند که اولین بار در Mortal Kombat 3 حضور داشتند. آخرین شخصیت اشاره شده نیز Spawn بوده که اولین کارکتر مهمان Mortal Kombat 11 محسوب می‌شود.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

در مجموع، دارندگان The Kombat Pack که 39.99 دلار قیمت‌گذاری شده است به 6 کارکتر جدید و 19 اسکین جدید برای مبارزان Mortal Kombat 11 دسترسی خواهند داشت. همانند مبارزان اصلی، این کارکترهای جدید نیز دارای تجهیزات و اسکین‌های مخصوص به خود می‌باشند که باید آن‌ها را آزاد کرد. Mortal Kombat 11 هم‌اکنون بر روی PC، PS4، Xbox One و Switch در دسترس می‌باشد.