Menu

گزارش: کارکتر محبوب John Soap McTavish در Call of Duty: Modern Warfare حضور دارد

روز گذشته، استودیوی Infinity Ward و کمپانی Activision از نسخه‌ی جدید Call of Duty با پسوند Modern Warfare رونمایی کردند. این بازی، یک ریبوت تاریک بوده و داستانی کاملا جدید را در تاریخ 25 اکتبر(3 آبان) بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One روایت می‌کند. در تریلر رونمایی از این عنوان، ما شخصیت دوست‌داشتنی کاپیتان پرایس را با ظاهری جدید دیدیم و خبری از دیگر کارکترهای مجموعه‌ی Modern Warfare نبود. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شخصیت جان "سوپ" مکتاویش نیز در نسخه‌ی جدید این شوتر اول شخص حضور دارد. مکتاویش نیز همانند کاپیتان پرایس، با ظاهری جدید و تجدید نظر شده در Modern Warfare حاضر می‌شود.

متاسفانه، استودیوی Infinity Ward جزئیات بیتشری در ارتباط با مکتاویش به اشتراک نگذاشت، اما به نظر می‌رسد که نقشی اساسی در بخش داستانی بازی دارد. همچنین، اعلام حضور او شاید به این معنی باشد که ما شخصیت‌های بیشتری را با حالتی تجدید نظر شده در نسخه‌ی جدید خواهیم دید.

البته، شخصیت‌ها تنها مواردی نیستند که در Modern Warfare دوباره مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، بلکه تمام جنبه‌های بازی مورد تفسیر دوباره قرار گرفته‌اند. معاون استودیوی Infinity Ward "دیو استول" در این مورد می‌گوید:

"این یک Modern Warfare دوباره تصور(Reimagined) شده در همه‌ی ابعاد است. ما در حال خلق تجربه‌ای احساسی و پرتنش می‌باشیم که از سرتیترهای جهان امروز الهام گفته است، جایی که قوانین و مقررات نقشی خاکستری داشته و نبردهای اصلی، به درستی نمایش داده نمی‌شوند. بازیکنان به افراد مختلفی از نیروهای ویژه‌ی بین‌المللی و مبارزان آزادی‌خواه در ماموریت‌هایی مهیج و پرتنش در میان شهرهای نمادین اروپا و مناطقی که در خاورمیانه درگیر جنگ هستند، می‌پیونند. Modern Warfare عنوانی هیجان‌انگیز و پر احساس بوده و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا بازیکنان در ماه اکتبر آن را تجربه کنند."

روایت داستان بازی در منطقه‌ی خاورمیانه، منجر به حضور شخصیت‌هایی جدید در کنار شخصیت‌های محبوب این مجموعه خواهد شد. در پایان، لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.