Menu

Call of Duty: Modern Warfare فاقد بخش زامبی می‌باشد + بین بخش داستانی و Coop ارتباط مستقیمی وجود دارد

بالاخره و پس از شایعات فراوان، جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی شوتر Call of Duty با پسوند Modern Warfare با انتشار تریلری، معرفی شد. تاکنون، متوجه شدیم که این نسخه بر روی PC از Raytracing پشتیبانی می‌کند، Season Pass را حذف کرده و از قابلیت Cross Platform نیز بهره می‌برد. اما بخش زامبی چطور؟

یکی از مواردی که طرفداران فرنچایز Call of Duty به دیدن آن عادت کرده و معمولا با انتشار هر نسخه، ورژن جدید آن معرفی می‌شود، حالت زامبی می‌باشد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، مد Zombie در Modern Warfare غایب خواهد بود. این حالت در مجموعه‌ی Black Ops حضور داشته و جزو بخش‌های محبوب طرفداران می‌باشد و حتی خود استودیوی Infiity Ward در Infinite Warfare بخش زامبی را قرار داده بود. کارگردان بخش گیم‌پلی Modern Warfare "جیکوب مینکاف" در این مورد می‌گوید:

"به دلیل اینکه آن‌ها(منظور استودیوی Treyarch خالق نسخه‌های Black ops) بیشتر بر روی تجربه‌ای ابرقهرمانانه و داستانی گرافیکی به سبک خاص خود تمرکز می‌کنند، می‌توانند بخش‌هایی بیشتر و متنوع‌تری برای گیم‌پلی در بازی‌هایشان داشته باشند. اما ما(استودیوی Infinity Ward) تلاش می‌کنیم تا دنیایی خلق کنیم که حسی واقع‌گرایانه داشته باشد. در واقع، قرار دادن چیزی مثل زامبی در بازی، تعادل و انعطاف آن را بر هم می‌زند. قرار دادن چیزی مثل زامبی در Modern Warfare، باعث ایجاد اختلال در حس بازی کردن در دنیایی واقع‌گرایانه می‌شود. دلیل آن نیز این است که جهان بازی ما، حسی واقع‌گرایانه داشته و مربوط به درگیری‌ها و چیزهایی است که امروزه با آن‌ها رو به رو می شویم."

علاوه بر این، حالت Coop با داستان و روایت مختص خودش نیز برای Modern Warfare در نظر گرفته شده است. بر اساس گفته‌های مینکاف، داستان بخش Coop، با داستان بخش Campaign ارتباط دارد:

"ما هنوز آماده نیستیم تا در مورد تجربه‌ی بخش Coop صحبت کنیم، اما می‌توانم به شما بگویم که خط داستانی بخش تک نفره، مستقیما به بخش Coop راه می‌یابد. بدون هیچگونه توقفی، اتفاقات داستانی ادامه می‌یابند. بنابراین، تمامی جنبه‌ها-داستان، گیم‌پلی، پیشرفت در بازی- آن‌ها یه کلی از هر چیزی که ما در دیسک بازی یا نسخه‌ی دیجیتالی قرار داده‌ایم، دنبال می‌شوند."

Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر(3 آبان) بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.