Menu

کارگردان مجموعه‌ی Yakuza: قدرت پردازشی PS5 شگفت‌انگیز است

بدون هیچ شکی، PS5 در بحث سخت‌افزار، یک هیولا خواهد بود؛ برای اثبات آن، می‌توانید این دمو را تماشا کنید. البته، با وجود اینکه کنسول نسل نهمی Sony به احتمال فراوان در سال آینده‌ی میلادی به بازار عرضه خواهد شد، برخی از توسعه‌دهندگان شانس کار با آن را داشته‌اند و حال کارگردان مجموعه‌ی Yakuza آقای "توشیهیرو ناگوشی" نظر خود در مورد PS5 را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، در جریان برنامه‌ی Sega Nama، این توسعه‌دهنده‌ی باسابقه گفته‌ است که قدرت PS5 شگفت‌انگیز می‌باشد. ناگوشی اشاره کرد که در حال حاضر، تمرکز او و تیمش بر روی PS4 است و اینکه تیم او نیاز دارد تا به راه‌های جدیدی برای بهره بردن از سخت‌افزار PS5 فکر کند؛ راه‌هایی که تنها محدود به آپگیرید گرافیکی نمی‌باشند:

"اگر شما قدرت آن(PS5) را به گرافیک اختصاص دهید، بهترین چیزی خواهد شد که تاکنون دیده‌ایم و به نظر من، همه در حال فکر کردن به این می‌باشند که به چه طریقی باید از این قدرت استفاده کنند. من هم در حال فکر کردن می‌باشم. مسائلی مانند هوش مصنوعی و چیزهای دیگری وجود دارند که می‌خواهم به آن‌ها فکر کنم."

ظاهرا، Sony پلتفرم قدرتمندی را در اختیار استودیوهای بازی‌سازی قرار خواهد داد و به آن‌ها بستگی دارد تا چگونه از این قدرت استفاده کنند.