Menu

شایعه: عناوین فرست-پارتی Microsoft برای چند سال پس از انتشار Xbox بعدی به صورت میان نسلی منتشر خواهند شد

لاین آپ استودیوهای فرست-پارتی Microsoft نسبت به چند سال گذشته وضعیت بسیار بهتری دارند و به تعداد آن‌ها اضافه شده است. این موضوع باعث می‌شود تا این توسعه‌دهنده‌ها بتوانند انحصاری‌های متعددی برای نسل بعدی Xbox بسازند. هر چند که اگر گزارش جدید وبسایت Windows Central درست باشد، کار Microsoft به این زودی‌ها با Xbox One به پایان نمی‌رسد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Winsows Central، گزارشات نشان می‌دهند که کنسول‌های بعدی Xbox بر روی سیستم عامل جدیدی بر اساس Windows Core که Game Core نامیده می‌شود، اجرا می‌شوند. این سیستم عامل، داشبوردی جدید برای Xbox بعدی به ارمغان آورده و ویژگی‌هایی مانند سرعت بیشتر و روان‌تر بودن را برای کاربران فراهم می‌کند. هرچند، Windows Central ادعا می‌کند که ممکن است Microsoft به زمان بیشتری برای کار بر روی Game Core و به پایان رساندن ساخت آن نیاز داشته باشد. به همین دلیل، این احتمال وجود دارد که برای مدت زمانی پس از عرضه‌ی Xbox بعدی، عناوین فرست‌پارتی استودیوهای Microsoft به صورت میان نسلی عرضه شوند؛ به این معنی که هم بر روی Xbox One و هم بر روی Xbox بعدی در دسترس قرار گیرند.

البته، گزارش Windows Central حاوی جزئیات بیشتری نیست و بهتر است به این موضوع به دید یک شایعه نگاه کرده تا اطلاعات رسمی منتشر شوند. البته، اگر این موضوع صحت داشته باشد، دیدن اینکه Microsoft چگونه و بدون هیچگونه انحصاری برای نسل بعدی Xbox بازاریابی می‌کند، جالب خواهد بود. در پایان، دیدگاه شما در مورد این شایعه چیست؟ با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.