Menu

Call of Duty: Modern Warfare شما را در نقش یک کودک سرباز قرار خواهد داد

دیشب از عنوان مورد انتظار Call of Duty: Modern Warfare رونمایی شد و از صحنه‌های به نمایش در آمده می‌توان بحث برانگیز بودن آن را پیشبینی کرد. جنگ تاریک است و سیاه یا سفید نیست و به نظر می‌رسد بازی جدید سری Call of Duty این موضوع را بررسی کند و نمایانگر چنین چیزی باشد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Variety، جایی از بازی شما در نقش یک کودک سرباز قرار خواهید گرفت. کودکان سرباز بخش غم‌انگیز و تاسف‌بار جنگ‌های مدرن هستند اما این چیزی است که در چندین بازی ویدیویی وجود داشته و درباره آن بحث شده است.

در قسمتی از بازی، بازیکنان در نقش یک دختر جوان قرار خواهند گرفت که با چاقو به چند سرباز روس حمله و سپس به آن‌‎ها شلیک می‌کند. به نظر می‌رسد تنها یک صحنه شامل بازی کردن با این دختر جوان خواهد شد اما باز هم چنین چیزی برای بازی‌های Call of Duty فراتر از اصول همیشگی است. با توجه به صحبت‌های Infinity Ward، چنین موقعیت‌هایی بخش جدایی ناپذیر جنگ‌های مدرن می‌باشد و آن‌ها نمی‌توانستند از حقایق چشم پوشی کنند.

کارگردان بخش داستانی بازی، "تیلو کوروساکی"، در این باره گفت:

"وقتی برای شروع پروژه آماده می‌شدیم، این موضوع را به طور واضح مطرح کردیم که کلمات Modern Warfare نمایانگر و نماینده چه چیزی هستند. معنا و تعریف جنگ مدرن چیست؟ در سال 2019 چنین جنگ‌های چه تغییراتی را به خود دیده‌اند."

کوروساکی در ادامه توضیح داد:

"شما به صورت روزمره و ذاتی با چنین موضوعات حساسی مواجه می‌شوید. خط‌های جنگی به طور واضح تعریف نشده‌اند. خیلی از جنگ‌ها می‌توانند در مرکز یک شهر مدرن شروع شوند و این اتفاق در یک چشم بهم زندن رخ خواهد داد. برای یک بخش عملیاتی تراز اول، مرور نقاط مختلف جهان چیزی است که ما باور داریم باید جزوی از MW باشد."

"اگر ما فقط در رابطه با سربازان غربی و حمله آن‌ها به مناطق تروریستی صحبت کنیم تنها نیمی از داستان را بازگو کرده‌ایم. عده زیادی از مردم در میان این جنگ‌ها قرار دارند که باید از دیدگاه آن‌ها نیز موضوع را بررسی کرد."

بنابر صحبت‌های کوروساکی، هدف آن‌ها عصبانی کردن رسانه و مردم نیست. هدف اصلی آن‌ها به نمایش در آوردن حقایق جنگ‌های مدرن در سال 2019 می‌باشد، چیزی که از اهمیت بسیاری برخوردار است و البته می‌تواند کثیف باشد.

Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر(3 آبان) بر روی PC، Xbox One و PS4 در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر شما در این باره چیست؟