Menu

هیدئو کوجیما به اندازه‌ی جهان Death Stranding اشاره می‌کند

به نظر شما جهان Death Stranding چه قدر بزرگ می‌باشد؟ در حال حاضر گفتنش سخت است، زیرا تریلرهایی که تاکنون از بازی منتشر شده‌اند، بیشتر در محیط‌های مشابه جریان داشتند. در آخرین تریلر محصول Kojima Productions، ما نواحی جدیدی مانند یک جنگل و کوهستانی برفی را مشاهده نمودیم. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، آقای هیدئو کوجیما طی پستی در توئیتر سعی کرده است تا وسعت محیط سندباکسی که در آن حرکت خواهید کرد را توضیح دهد:

"در تریلر جدید Death Stranding صحنه‌ای وجود دارد که در آن Sam در حال انتخاب و راه‌اندازی طناب است. آن کوهستان برفی را در دوردست می‌بینید؟ در واقع، برای رسیدن به آن، مسیری وجود دارد و شما واقعا می‌توانید از آن کوه یخی بالا بروید. آن کوه یخی که در ابتدای تریلر نمایش داده می‌شود، دقیقا همان است."

در واقع، منظور کوجیما این است که کوهستان یخی‌ای که Sam در دقیقه‌ی 1:43 تریلر جدید در حال راه رفتن بر روی آن می‌باشد، همان کوهستانی است که در عکس زیر می‌بینیم.

دیدن اینکه نقشه‌ی Death Stranding چه قدر بزرگ می‌باشد، جذاب خواهد بود. بازی Horizon Zero Dawn ثابت کرد که موتور بازی‌سازی Decima قادر است تا نقشه‌ای بزرگ را همراه با نمایش جزئیات و کیفیت بصری بالا پردازش کند. Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر(جمعه 17 آبان) توسط Sony بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد.