Menu

Call of Duty: Modern Warfare از موتور بازی‌سازی جدیدی استفاده می‌کند + تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت بازی

همانطور که مطلع هستید، شب گذشته، نسخه‌ی سال 2019 مجموعه‌ی Call of Duty با پسوند Modern Warfare با انتشار تریلری معرفی شد. همچنین، متوجه شدیم که در ساخت این نسخه از تکنولوژی‌های جدیدی استفاده شده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، برای توسعه‌ی Modern Warfare از موتور بازی‌سازی جدیدی استفاده شده است که تجربه‌ای واقع‌گرایانه، جذاب و غرق‌کننده را ارائه می‌دهد. این تصمیم به معنای آن است که ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی مانند فوتوگرامتری، نورپردازی حجمی جهان بازی و یک مراحل طراحی گرافیکی به وسیله‌ی اشکال هندسی جدید در ساخت این عنوان به کار گرفته شده‌اند.

علاوه بر این، موتور جدید، یک سیستم استریمینگ چندگانه‌ی tile-based را همراه با مواد بر مبنای فیزیک(physically-based materials) به کار می‌گیرد. به این موارد، پشتیبانی از رزولوشن 4k و قابلیت HDR را هم اضافه کنید. برای کاربران پلتفرم PC نیز قابلیت DirectX Raytracing در نظر گرفته شده است. برای تصویر سازی حالت‌های دید در شب و حرارتی، رندرینگ طیفی(Spectral Rendering) به کار گرفته شده تا هر دوی این حالت‌ها بهتر نمایش داده شوند.

همچنین، بازیکنان می‌توانند انتظار انیمیشن‌های بسیار پیشرفته، سیستم شکل ترکیبی(Blend Shape) و ابزاری جدید برای بخش صدا را داشته باشند. ویژگی Dolby ATMOS(صدای 3 بعدی که به شما این حالت دست می‌دهد که انگار در محیط بازی حضور دارید) برای پلتفرم‌هایی که از آن پشتبانی می‌کنند نیز تایید شده است. Infinity Ward اعلام کرد که ورژن PC بسیار بهینه بوده و توسط استودیوی Beenox که وظیفه‌ی ساخت بازسازی Crash Team Racing را بر عهده دارد، توسعه می‌یابد. نسخه‌ی PC در انحصار فروشگاه Blizzard’s Battle.net خواهد بود.

Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر(3 آبان) بر روی PC، Xbox One و PS4 در دسترس قرار می‌گیرد.