Menu

Dying Light 2 توسط Square Enix منتشر خواهد شد؛ تائید حضور در کنفرانس Square Enix در E3 2019

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، به تازگی اعلام شده است که بازی مورد انتظار استودیوی Techland یعنی Dying Light 2 قرار است توسط شرکت Square Enix منتشر شود. شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment ناشر نسخه‌ی اول این بازی بوده و اکنون قرار است این رویه تغییر کند.

رئیس بخش بازاریابی استودیوی Techland، اد لین (Ed Lin) در این رابطه اعلام کرد: "ما بیشتر از این نمی‌توانیم هیجان زده باشیم، چون اکنون با نیروهای Square Enix متحد شدیم. این همکاری و مشارکت می‌تواند یک فرصت باور نکردنی را برای هر دو طرف به ارمغان بیاورد تا یک تجربه‌ی قرون وسطایی تاریک و مدرن را به مخاطبان سراسر آمریکا ارائه دهند. مشارکت ما در نمایشگاه E3 سال جاری آغاز می‌شود و ما منتظر هستیم که یک تریلر از گیم پلی کمپین عالی بازی Dying Light 2را برای طرفداران سری نشان دهیم که در آن DNA این مجموعه به خوبی جریان دارد."

همچنین شرکت Square Enix تائید کرد که این بازی در جریان کنفرانس این شرکت در E3 2019 حضور خواهد داشت: "ما بسیار خوشحال هستیم که قرار است با افراد با استعداد تیم Techland Games همکاری کنیم تا بازی بسیار مورد انتظار Dying Light 2 را در آمریکا منتشر کنیم. اطلاعات بیشتر در این رابطه در جریان کنفرانس زنده‌ی Square Enix در E3 2019 به اشتراک گذاشته خواهد شد."

اکنون به نظر می‌رسد که بر خلاف سال گذشته، قرار است شاهد یک کنفرانس عالی و هیجان انگیز از سوی Square Enix در E3 2019 باشیم. علاوه بر Dying Light 2، قرار است شاهد نمایش جدید و انتشار اطلاعات بیشتری از بازی مورد انتظار Final Fantasy VII Remake و همچنین پروژه Marvel’s Avengers به طور رسمی معرفی خواهد شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟