Menu

14 بازی انحصاری First Party در کنفرانس E3 2019 شرکت Microsoft حضور خواهند داشت

ساعت‌ها همین طور در حال گذر هستند و ما در حال نزدیک شدن به شروع نمایشگاه E3 2019 هستیم. اکنون به تازگی اطلاعات جدیدی از یکی از مورد انتظارترین کنفرانس‌ها که مربوط به شرکت Microsoft است، به دست آورده‌این.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس برند Xbox به تازگی در توئیتر خود اعلام کرده است که آن‌ها قرار است نمایش فرای انتظار طرفداران داشته باشند. او در این باره گفت که تیم آن‌ها به تازگی یک تمرین را برای اجرای کنفرانس خود در E3 2019 به پایان رسانده‌اند و قرار است 14 بازی انحصاری 1st Party را در این رویداد به نمایش بگذارند. "ما 14 بازی را برای نمایش در کنفرانسمان آماده کرده‌ایم، این تعداد بیش از هر وقتی است و قرار است رویداد جالبی را داشته باشیم."

با توجه به اخبار و شایعات جدید، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در E3 2019، بازهم شاهد اعلام خریداری و تصاحب استودیوهای جدیدی توسط شرکت Microsoft باشیم. همچنین تائید شده که بازی Gears 5 در کنفرانس حضور خواهد داشت و اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. پیش بینی می‌شود امسال شاهد بازی‌های دیگری همچون Gears Tactics ،Forza و Halo Infinite باشیم که عناوین مورد انتظاری هستند.

نظر شما چیست؟ شما چه انتظاری از کنفرانس Microsoft در E3 2019 دارید؟