Menu

Halo Infinite دارای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بوده و برروی PC از سیستم ضدتقلب استفاده خواهد کرد

همان‌طور که می‌دانید Microsoft اطلاعات بسیار کمی از Halo Infinite منتشر کرده ولی به تازگی یک آگهی شغلی در استودیو سازنده یعنی 343Industrie، سبب فاش‌شدن اطلاعاتی جدید شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، آگهی شغلی برای یک "مدیر طراحی باتجربه بخش آنلاین" نشان می‌دهد که مطابق انتظارات Halo Infinite عمری طولانی خواهد داشت. فرد متتخب برروی عناصر مختلف "بازی‌‌ها به عنوان یک سرویس" نظارت خواهد داشت. براساس این آگهی شغلی، این شامل پبشرفت بازیکن در داخل و خارج از بازی و "ویژگی‌هایی اجتماعی و درگیرکننده که سبب بازگشت دوباره و دوباره‌ی بازیکن و دوستانش شود" و هم‌چنین پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای خواهد شد.

اصلا سورپرایزکننده نیست که Halo Infinite نیز رویکردی سرویس‌محور را درپیش گرفته چرا که این مدل اکنون در میان اکثر توسعه‌دهندگان، یک مدل تجاری محبوب و متداول است. اگر Halo Infinite پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نداشت، سورپرایزکننده می‌شد. Halo: The Master Chief Collection و Halo 5: Guardians هم‌چنان آپدیت دریافت می‌کنند و از این رو می‌توان گفت که 343 از هم‌اکنون به خوبی با این مدل از خدمات آشنایی کافی دارد.

پیاده‌سازی و استفاده از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نیز چیز جدیدی نیست. پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در Halo 5: Guardians پرسود بوده‌اند پس جای تعجب نیست که 343 در Halo Infinite نیز از آن‌ها استفاده کند.

فرد انتخاب‌شده برای شغل "مدیر طراحی باتجربه بخش آنلاین" به "طراحی و ارائه یک تجربه اجتماعی AAA که سبب تقویت جامعه بازیکنان شود" خواهد پرداخت و در کنار آن برروی یک "تجربه سودمند بازیکن‌محور AAA" که بازیکنان را تشویق می‌کند تا "علاقه و اشتیاق" خود را پیرامون Halo را از طریق چیزهایی نظیر پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بیان کنند، کار خواهد کرد (از عبارت بیان "علاقه و اشتیاق" به نظر می‌رسد که پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بیشتر پیرامون وسایل تزئینی باشد ولی خب این هنوز به صورت رسمی تایید نشده است). هم‌چنین "طراحی و ارائه یک تجربه و پیشرفت تعاملیِ مرتبط با ویژگی‌های بازی" نیز بخشی از وظایف فرد منتخب خواهد بود.

هم‌چنین فردی که این شغل را به دست خواهد آورد باید "درکی جامع" از روان‌شناسی رفتار گیمرها داشته باشد؛ به خصوص در زمینه اینکه چه چیزی سبب می‌شود تا آن‌ها دوباره به سمت بازی بازگردند. در آخر نیز این آگهی شغلی از Halo Infinite به عنوان یک بازی "خدمات‌محور و زنده" یاد می‌کند.

این آگهی کمی پس از معرفی بازی در E3 2018 منتشرشد و هم‌اکنون باوجود گذشت چندین ماه، هنوز فردی برای این شغل انتخاب نشده است. انتظار می‌رود Halo Infinite دارای هر 2 بخش داستانی و چندنفره باشد. چندی پیش شایعه‌ای پخش شد که براساس آن بازی در سال 2019 تنها با بخش داستانی عرضه می‌شود و بعدا در سال 2020 بخش چندنفره به آن اضافه خواهد شد.

اما آگهی شغلی دیگری که توسط 343 منتشرشده نشان می‌دهد که نسخه PC بازی Halo Infinite دارای معیار‌های ضدتقلب خواهد بود که خبر خوبی است. این استودیو به دنبال یک مهندس ارشد توسعه نرم‌‌افزار است تا برروی یک "کلاینت ضدتقلب و ویژگی‌های امنیتی برای نسخه PC بازی Halo Infinite" کار کند. فرد منتخب با یک تیم برروی برنامه‌هایی برای جلوگیری از تقلب در نسخه PC بازی Halo Infinite کار کرده و نرم‌افزار‌های ضدتقلب شرکت‌های تردپارتی را بررسی می‌کند.

وجود تقلب و دیگر رفتار‌های زشت و ناعادلانه یکی از دلایلی است که مردم به جای PC به سراغ کنسول‌ها می‌روند؛ پس دیدن اینکه 343 این موضوع را به شدت جدی گرفته بسیار خوب است. هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها از نرم‌افزار‌ها و برنامه‌های تردپارتی استفاده خواهند کرد، خودشان برنامه‌ای خواهند نوشت یا ترکیبی از هردو؛ ولی این آگهی شغلی کاملا مشخص می‌کند که 343 تقلب و مشکلات ناشی از آن را جدی گرفته است.

Halo Infinite در E3 2018 با تریلری کوتاه معرفی شد ولی به گفته Microsoft این تریلر بیشتر برای نمایش قدرت موتور جدید 343 یعنی Slipspace بود و هنوز تا عرضه نمایشی رسمی از بازی زمان زیادی باقی مانده است.

به گفته "آرون گرینبرگ" از Microsoft، بازی Halo Infinite "بزرگ‌تر، بی‌پرواتر و جاه‌طلبانه‌ترین" بازی در سری Halo خواهد بود. Microsoft قول داده این بازی Halo را به ریشه‌های خود باز خواهد گرداند و کلاه‌خود Master Chief که در آخر تریلر معرفی بازی نشان داده شد نیز نمادی از همین موضوع است.

هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای این بازی اعلام نشده و به گفته Microsoft نیز به این زودی‌ها نباید منتظر Halo Infinite باشیم. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.