Menu

اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی Marvel’s Avengers منتشر شد

به تازگی تائید شده است که بازی مورد انتظار Marvel’s Avengers که توسط توسعه دهندگان سری Tomb Raider یعنی استودیوی Crystal Dynamics در حال ساخت است، توسط شرکت Square Enix در جریان نمایشگاه E3 2019 معرفی خواهد شد.

اگرچه فعلا هیچ اطلاعاتی از این بازی نداریم، اما به لطف وب سایت رسمی E3 Coliseum ما هم اکنون جزئیاتی از گیم پلی این عنوان به دست آورده‌ایم. به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، در توضیحات این بازی در وب سایت E3 Coliseum آمده است:

"خود را آماده کنید تا به اعضای کلیدی تیم ساخت این بازی در استودیوی Crystal Dynamics و تیم خلاق Marvel Games بپیوندید تا درباره‌ی بازی مورد انتظار Marvel’s Avengers صحبت شود. این بازی یک تجربه‌ی گیمینگ از مجموعه‌ی Avengers را تعریف می‌کند: یک بازی حماسی اکشن ماجراجویی که ترکیبی از داستانگویی سینمایی و گیم پلی تکنفره و چند نفره‌ی همکاری محور (co-op) است. در تیم‌های چهار نفره گرد هم بیایید، توانایی‌های فوق العاده‌ی خود را کسب کنید و قهرمانان را با توجه به سبک بازی خود تغییر دهید و شخصی سازی کنید و نیروهای خود را جمع کنید تا از جهان همیشه در حال تهدید دفاع کنید."

به نظر می‌رسد که بازی Marvel’s Avengers یک عنوان با تمرکز بر روی بخش داستانی است که هم به صورت تکنفره و هم به صورت چند نفره در تیم‌های چهار نفره قابل بازی است. این یک چالش جدید برای اعضای تیم Crystal Dynamics خواهد بود و علاوه بر این توسعه دهنده، استودیوی Eidos Montréal قرار است به تیم سازنده‌ی این بازی در بخش‌هایی کمک کند. هیچ کدام از دو استودیوی Crystal Dynamics و Eidos Montréal تجربه‌ی ساخت بازی‌ای با تمرکز بر بخش چند نفره‌ی همکاری محور ندارند و احتمالا به همین دلیل است که زمان توسعه‌ی این بازی طولانی‌تر شده و در طول سال 2018 خبری از آن نشده بود (بعد از اعلام همکاری Square Enix و Marvel در ژانویه‌ی 2017 اعلام شد در سال 2018 اطلاعات بیشتری از این پروژه به اشتراک گذاشته خواهد شد).

نظر شما در رابطه با اولین بازی AAA کنسولی با محوریت مجموعه‌ی Avengers چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟