Menu

اطلاعاتی جدید از محیط و ویژگی‌های بازی Death Stranding منتشر شد؛ همکاری آنلاین در بازی به صورت غیر هم‌زمان خواهد بود

همان‌طور که می دانید دیروز سرانجام تریلری جدید از بازی Death Stranding منتشر شد و در کنار آن نیز مشخص شد که بازی پاییز امسال برروی کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد. این عنوان که توسط کارگردان معروف صنعت بازی یعنی "هیدئو کوجیما" ساخته و کارگردانی شده،‌ در تاریخ 17 آبان به PS4 خواهد آمد؛ البته طبق شایعات احتمال عرضه آن برای PC نیز وجود دارد.

اما جدا از این موضوعات، به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی صفحه رسمی بازی در شعبه‌ی بریتانیایی PlayStation با جزئیاتی هیجان‌انگیز و جالب آپدیت شده که در زیر می‌توانید آن‌ها را مطالعه نمایید.

Death Stranding چیست؟

این بازی که توسط خالق افسانه‌ای صنعت بازی یعنی "هیدئو کوجیما" (خالق سری Metal Gear Solid) ساخته شده، یک بازی اکشن ماجراجویی و جهان‌باز بوده بازی ستارگانی نظیر "نورمن ریداس"، "مدس میکلسن" و "لیندزی واگنر" بوده که قصد دارد این سبک را از نو تعریف کند.

در آینده نزدیک، انفجارهایی مرموز سراسر کره را فرا گرفته‌اند و سبب اتفاقاتی فرازمینی و غیرطبیعی به نام Death Stranding شده‌اند. با وجود موجوداتی مرموز از جهان دیگر که سراسر زمین را فراگرفته‌اند، انقراض انسان‌ها حتمی است؛ اکنون نجات بشریت از نابودی به "سم پورتر بریجز" و تصمیمات و سفر او در این زمین ویران‌شده بستگی دارد.

ویژگی‌های کلیدی

  • با چالش‌هایی منحصر‌به‌فرد و خاص روبرو شوید

با استفاده از ده‌ها آیتم مختلف خود را تجهیز کرده و برای ماموریت خود برای نجات بشریت آماده شوید. بهتر است حواستان به محتویاتی که با خود حمل می‌‌کنید باشد چرا که تا مقداری مشخص می‌توانید وسیله با خود داشته باشید. از منابع خود در برابر راهزن‌ها محاظفت کرده و سعی کنید از Beached Things دوری کنید. وگرنه نابودی و از بین‌رفتن کسانی که به شما تکیه کرده‌اند را خواهید دید.

  • به اکتشاف در دنیای بازی بپردازید

موتور Decima محیط‌‌هایی بسیار واقعی و پرجزئیات خلق می‌کند که می‌توانند تغییر کنند. موانع زیادی جلوی شما را خواهند گرفت و عناصر فرازمینی نیز سبب تغییر حالت فیزیکی اطراف‌تان خواهند شد.

  • مرگ پایان کار نیست

همانند بازی‌های دیگر جیزی به نام "Game Over" در این بازی وجود ندارد. اگر جان خود را در هنگام مبارزه از دست بدهید، وارد محیطی عجیب و وارونه خواهید شد که در آن باید برای برگشتن به دنیای اصلی به جست‌وجو پرداخته و تلاش کنید. بهتر است روش‌های مبارزه خود را آگاهانه و بادقت انتخاب کنید چرا که همیشه کشتن دشمنان بهترین راه نیست و هر مرگ نیز نتایج و عواقب خاص خود را دارد.

  • به بقیه بازیکنان کمک کنید

از طریق گیم‌پلی آنلاین و غیر هم‌زمان بازی به دیگر افراد کمک کنید. منابع فرستاده، مکان‌های امن را با آن‌ها شریک شوید و برای بازیابی بشریت جا پای همکاران خود بگذارید.

این طور که به نظر می‌رسد، گیم‌پلی آنلاین بازی هم‌زمان نخواهد بود و احتمالا با چیزی همانند عناوین استودیو From Software با چندین تغییر روبرو خواهیم بود. مطمئنا هنوز چیزهای زیادی برای یادگرفتن و فهمیدن پیرامون دنیای Death Stranding وجود دارد و به همین خاطر انتظار می‌رود که Kojima Productions در 5 ماه باقی‌مانده تا عرضه بازی اطلاعات بیشتری با بازیکنان در میان بگذارد.

همان‌طور که بالاتر ذکر شد، بازی Death Stranding در 17 آبان ماه برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.