Menu

تماشا کنید: Call of Duty: Modern Warfare به طور رسمی معرفی شد + تاریخ انتشار

به گزارش پردیس گیم، جدیدترین نسخه از سری Call of Duty با نام Call of Duty: Modern Warfare لحظاتی پیش معرفی شد و قرار است در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) منتشر شود.

شما در زیر می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

همانطور که پیش از این شایعه شده بود، این بازی یک ریبوت بر سری Modern Warfare خواهد بود که اولین نسخه‌ی آن در سال 2007 منتشر شده بود. این بازی در جهانی که سه گانه‌ی اصلی Modern Warfare جریان دارد، نیست و چهره‌های آشنایی همچون Capitan Price در آن دیده می‌َشوند.

شما در زیر می‌توانید تعدادی از تصاویر این بازی را مشاهده کنید:

همانطور که پیش از این تائید شده بود، این بازی شامل یک کمپین داستانی تکنفره می‌شود. البته بخش چند نفره هم در این بازی حضور خواهد داشت، ولی فعلا هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. پلتفرم‌های مقصد این بازی PS4 ،PC و Xbox One خواهند بود.

این بازی همچنین فاقد Season Pass بوده و از ویژگی‌های Cross Play و Ray Tracing نیز پشتیبانی می‌کند.همچنین تائید شده که بازی با یک موتور کاملا جدید ساخته شده و یک بخش Co-op نیز برای آن طراحی شده است. همچنین در PC این بازی انحصاری فروشگاه دیجیتالی Blizzard است. علاوه بر آن تائید شده بعد از انتشار این بازی برای آن محتویات و نقشه‌های بیشتری به طور رایگان عرضه می‌شوند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟