Menu

عنوان جدید سری Yakuza به نام Judgment در مرحله‌ی ضبط است

داستان سری جدید بازی Yakuza کامل شده است و بازی در مرحله‌ی ضبط است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook اسپین‌آف سری‌بازی Yakuza به نام Judgment به زودی در بیرون از ژاپن وارد بازار می‌شود و در ژاپن بعد از اتفاق عجیبی که برای یکی از بازیگران این بازی افتاد، فروش آن با وقفه‌ای مواجه شد اما الان دوباره وارد بازار شده است. اما اینطور که به نظر می‌رسد این سری‌بازی نمی‌خواهد استراحت کند چون به گفته‌ی کارگردان بازی‌های Yakuza، آقای "توشیهیرو ناگوشی"(Toshihiro Nagoshi) همزمان با این بازی جدید در حال ریمستر کردن 3 نسخه از این سری نیز هستند.

در آخرین صحبت‌های "ناگوشی" بر روی شبکه‌ی Sega-Nema او در مورد بازی بعدی این سری‌بازی سخن گفت. او پفت که داستان این بازی تمام شده است و آن‌ها در مرحله‌ی ضبط هستند. این بازی داستان یک پروتوگانیست جدید به نام "ایچیبان کاسوگا" را روایت می‌کند که نسبت به شخصیت قبلی بازی‌ها خیلی پرحرف‌تر است. هر چند زیاد در مورد جزئیات سخن نگفت به استایل جدید و هم داستان و هم گیم‌پلی اشاره کرد.

او همچنین در مورد کنسول جدید سونی یعنی PS5 صحبت کرد، او اظهار داشت که PS5 یک سیستم خیلی قوی است. او باور دارد که گرافیک بازی‌های آینده می‌توانند خیره کننده باشند. اما متاسفانه هنوز برنامه‌ی برای ساخت بازی از سری Yakuza بر روی PS5 ندارند آن‌ها می‌خواهند به تولید بازی بر روی PS4 ادامه دهند.

بازی Judgment در تاریخ 25 ژوئن (4 تیر) به صورت انحصاری بر روی PS4 عرضه می‌شود.