Menu

Spyro Reignited Trilogy احتمالا برای PC منتشر خواهد شد

یکی از بازی‌های جذاب و نمادین کنسول PlayStation، عنوان Spyro the Dragon بود که سه گانه‌ی اول آن توسط استودیوی Insomniac Games توسعه یافته و در سال گذشته، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این سه گانه با نام Spyro Reignited Trilogy برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر شد. همچنین مدتی پیش شعبه‌ی آلمان فروشگاه GameStop خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی Nintendo Switch این بازی داده بود که البته تاکنون تائید نشده است. اکنون ریتینگ جدید سازمان رده بندی سنی کشور تایوان، احتمالا این بازی برای پلتفرم PC نیز منتشر می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، طبق ریتینگ جدید سازمان رده بندی سنی کشور تایوان، بازی Spyro Reignited Trilogy به زودی برای پلتفرم PC نیز عرضه می‌شود و حتی یک تصویر از باکس آرت آن نیز منتشر شد؛ البته این ریتینگ مدتی پیش به طور کامل حذف شد. اگر این رده بندی سنی درست باشد، وظیفه‌ی پورت این بازی برای PC مانند Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بر عهده‌ی استودیوی Iron Galaxy می‌باشد. شما در زیر می‌توانید باکس آرت PC این بازی را مشاهده کنید:

شرکت Activision علاوه بر بازسازی سه گانه‌ی Spyro و Crash Bandicoot، در حال بازسازی عنوان محبوب ریسینگ Crash Team Racing نیز می‌باشد که Crash Team Racing Nitro-Fueled نام دارد و قرار است برای کنسول‌های Nintendo Switch ،PS4 و Xbox One عرضه شود. نظر شما در این رابطه چیست؟