Menu

سرویس Xbox Game Pass برای PC معرفی شد

Xbox Game Pass با پشتیبانی ناشران برتری مثل Bethesda ،Sega ،Devolver ،Paradox و Deep Silver برای PC در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین نسخه Xbox One سرویس Xbox Game Pass (این سرویس در هر دو پلتفرم نام یکسانی دارد اما جدا باقی می‌مانند) شامل تمام انحصاری‌های مایکروسافت در زمان عرضه جهانی آن‌ها می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Eurogamer، مجموعه‌ای بیش از 100 بازی در این سرویس وجود خواهند داشت (البته نسخه Xbox One اکنون آماری بالای 200 بازی دارد). هنوز صحبتی از نام بازی‌های سرویس نسخه PC نشده اما مایکروسافت اعلام کرده با بیش از 75 توسعه‌دهنده و ناشر PC که شامل نام‌های بزرگ بالا می‌شوند همکاری می‌کند.

اگر تصمیم بگیرید از فروشگاه مایکروسافت خرید کنید، سرویس Xbox Game Pass برای بازی‌ها و محتویات دیگر به شما تخفیف خواهد داد که 20 درصد برای بازی‌ها و 10 درصد برای محتویات اضافه در نظر گرفته شده است. جزئیات بیشتر در E3 توسط مایکروسافت به اشتراک گذاشته می‌شوند.

در رابطه با فروشگاه‌های بازی هم خبرهای خوبی برای شما داریم. مایکروسافت بازی‌های انحصاری استودیوهای Xbox را در فروشگاه‌های پر طرفدار دیگر هم عرضه می‌کند که این کار با استیم آغاز خواهد شد. فیل اسپنسر امروز در بیانیه‌ای گفت:

"قصد ما در دسترس قرار دادن بازی‌های انحصاری استودیوهای Xbox در چندین فروشگاه دیجیتالی PC در زمان عرضه است. ما باور داریم که شما باید در مکان خرید بازی‌های PC خود انتخاب داشته باشید."

عرضه کالکشن Halo: Master Chief برروی استیم در روز انتشار قبلا در ماه مارس تایید شده بود. طبق گفته مایکروسافت، 20 بازی دیگر هم به همین شکل هستند که شامل Gears 5 و 3 نسخه Age of Empires می‌شود.

اما سایر فروشگاه‌های معتبر مثل فروشگاه دیجیتالی Epic چه می‌شوند؟ فیل اسپنسر پاسخ داد: "ما همچنین می‌دانیم فروشگاه‌های دیگری در PC وجود دارند و قصد فعال‌سازی انتخاب‌های بیشتری برای شما در خرید عناوین استودیوهای Xbox ما در آینده داریم."

مایکروسافت همچنین افزود پشتیبانی کامل از بازی‌های Win32 را به فروشگاه مایکروسافت اضافه خواهد کرد:

"وقتی من به نقش خودمان به عنوان یک شرکت در پشتیبانی و تکامل بازی‌ها در ویندوز فکر می‌کنم، می‌فهمم که مهم است تا تصمیماتی برای تقویت و محکم‌سازی ماهیت آزاد PC بگیریم و برروی اینکه بازیکنان را به بهترین روش در همه دستگاه‌ها با بازی‌هایی که دوست دارند متحد سازیم.

ما می‌دانیم دارندگان PC خواهان دیدن بازی هستند پس امیدوارم به کنفرانس سالانه ما در E3 امسال ملحق شوید که شامل فهرست شگفت‌انگیز بازی‌های جدید و انتشارات برای PC خواهد شد."

در پایان لطفا دیدگاه خود را در این رابطه به اشتراک بگذارید.