Menu

Call of Duty: Modern Warfare بحث برانگیزترین بازی این سری خواهد بود

بر اساس گزارشاتی جدید، بازی بعدی استودیو Infinity Ward که Call of Duty: Modern Warfare نام خواهد داشت، یکی از بحث برانگیزترین بازی‌های تاریخ سری Call of Duty می‌باشد. این گزارش از سوی یک یوتیوبر با نام LongSensation، لو دهنده اطلاعات قبلی در رابطه با این عنوان، منتشر شده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شخص مذکور از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری کرد اما به نظر می‌رسد توسعه ریبوت سری و بحث برانگیز بودن آن صحیح باشد. البته LongSensation همچنین اعلام کرد که تیم سازنده منتظر واکنش شدید رسانه‌های اصلی خواهند بود.

مشخص است که منظور از بحث برانگیز بودن به نوعی اشارات سیاسی و کشت و کشتار مردم بیگناه است و به نظر نمی‌رسد بازی از نظر گرافیک یا گیمپلی بحث برانگیز باشد. چندی پیش نیز گزارشاتی منتشر شد مبنی بر این که بازی جدید سری Call of Duty برگرفته از ماموریت معروف "No Russian" می‌باشد، مرحله‌ای که بازیکنان باید به توده‌ای از مردم بیگناه شلیک کنند. احتمالاََ شاهد محتوایی توهین آمیز و کشتار جمعی در بازی جدید باشیم.

جالب است بدانید یوتیوبر مذکور به این مورد نیز اشاره کرد که بازی free-to-play خواهد بود و یا اینکه بخش‌های از آن به صورت f2p ارائه می‌شود.

چیزی تا رونمایی رسمی از این بازی باقی نمانده است و تا ساعاتی دیگر متوجه خواهیم شد که Infinity Ward چه عنوانی را برای طرفداران خود در نظر گرفته است.

نظر شما در این باره چیست؟