Menu

گزارش: Death Stranding احتمالا انحصاری زمانی PS4 خواهد بود

از زمان معرفی Death Stranding و نمایش اولین تریلر آن، همیشه بحثی میان بازیکنان وجود داشته که آیا این بازی در انحصار کامل PS4 خواهد یود با برای پلتفرم دیگری هم منتشر می‌شود؟ تاکنون جواب واضحی به این سوال داده نشده و هنوز هم در رابطه با این سوال دو به شک هستیم.

به گزارش پردیس گیم، به‌نظر می‌رسد آنتونیو فوسیتو، ژورنالیست ایتالیایی که پیش‌تر تاریخ انتشار Death Stranding را قبل از اعلام رسمی آن لو داده بود و همچنین دارای نفوذ قابل توجه‌ای است، اکنون گفته Death Stranding برای PC هم عرضه می‌شود. صحبت‌های استریم دیروز او در توئیچ بدین شرح بود:

"اگر دقت کنید، در کاورهای به نمایش در آمده از Death Stranding توسط سازندگان آن شاهد برچسب Only On Playstation نیستیم چون این بازی در زمانی دیگر برای PC هم منتشر خواهد شد. این توافق بین سونی و کوجیما صورت گرفته و این عنوان ابتدا برای PS4 و سپس برروی PC در دسترس قرار می‌گیرد (برای Xbox عرضه نمی‌شود). نمی‌دانیم این انحصار زمانی به مدت 6 ماه است یا 12 ماه."

بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (17 آبان) برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید جدیدترین تریلر آن را از این بخش مشاهده کنید.