Menu

Cyberpunk 2077 به احتمال زیاد در سال جاری منتشر نخواهد شد

تنها چند روز به شروع نمایشگاه E3 2019 باقی مانده و عده‌ی زیادی منتظر نمایش جدید بازی‌های مورد انتظار خود هستند. ساعاتی پیش هم تریلر یکی از عجیب‌ترین و مرموزترین بازی‌های انحصاری کنسول PlayStation یعنی Death Stranding منتشر شد و از تاریخ انتشار آن هم رونمایی شد؛ این بازی جدیدترین اثر خالق افسانه‌ای سری Metal Gear Solid یعنی هیدئو کوجیما است. اکنون یکی دیگر از بازی‌های مورد انتظار این نسل یعنی Cyberpunk 2077 که قرار است در جریان نمایشگاه E3 2019 شاهد نمایش جدید آن باشیم و انتظار داریم تا از تاریخ انتشار آن نیز رونمایی شود. اکنون طبق اعلام یکی از افراد معتبر و مطرح صنعت گیم، به نظر می‌رسد که این بازی نقش آفرینی آینده نگرانه که جدیدترین بازی AAA کنسولی خالق سری The Witcher یعنی استودیوی CD Projekt Red می‌باشد، به احتمال زیاد در سال جاری منتشر نخواهد شد و برای تجربه‌ی آن باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، خبرنگار معتبر و با نفوذ صنعت گیم یعنی آقای جیسون شریر (Jason Schreier) از وب سایت Kotaku، به تازگی اعلام کرده است که به احتمال زیاد بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در سال 2019 منتشر نخواهد شد. مدتی پیش شایعاتی در فضای اینترنت منتشر شده بودند که خبر از عرضه‌ی این بازی در نوامبر سال جاری می‌دادند، اما به نظر می‌رسد که باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا بتوانیم این بازی را تجربه کنیم.

جیسون شریر در این رابطه نوشت: "من نمی‌دانم شما این شایعات را از کجا دیده‌اید. اما به طور حتم می‌توانم بگویم که Cyberpunk 2077 امسال عرضه نخواهد شد."

این بازی هم اکنون برای پلتفرم PC‌ ،PS4 و Xbox One تائید شده است و پیش بینی می‌شود که قرار است شاهد یک بازی میان نسلی باشیم که برای نسل بعدی کنسول‌های PlayStation و Xbox نیز عرضه شود. همچنین استودیوی CD Projekt Red اعلام کرده است که آن‌ها تا سال 2021 علاوه بر این بازی، یک عنوان نقش آفرینی AAA کنسول دیگر را نیز عرضه خواهند کرد و فعلا هیچ اطلاعاتی از آن بازی نداریم.

نظر شما در این باره چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟