Menu

هیدئو کوجیما از جهان Death Stranding و هدف شخصیت اصلی در بازی می‌گوید

همانطور که می‌دانید، روز گذشته، استودیوی Kojima Productions تریلر جدیدی از Death Stranding به اشتراک گذاشت که علاوه بر گیم‌پلی، تاریخ عرضه‌ی آن بر روی PS4 را نیز مشخص کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، اگر این تریلر برای شما مبهم بوده، کارگردان بازی یعنی "هیدئو کوجیما" اطلاعاتی اجمالی در مورد داستان Death Stranding منتشر کرده است که در زیر می‌توانید مطالعه کنید.

در Death Stranding، مردم "دیوارهایی" ساخته و در تنهایی و انزوا زندگی می‌کنند. به عنوان Sam Porter Bridges(کارکتر اصلی که بازیکنان او را کنترل می‌کنند) هدف این است که شهرها و جامعه(نظام اجتماعی) را دوباره به هم متصل کنیم(بین آن‌ها ارتباط ایجاد کنیم). Death Stranding نوع جدیدی از یک بازی اکشن بوده که هدف بازیکنان در آن، اتصال دوباره‌ی شهرهای مجزا و تنها با جامعه‌ی متلاشی شده می‌باشد. کوجیما در این مورد می‌گوید:

"تمامی عناصر از جمله داستان و گیم‌پلی از طریق ارتباط(اتصال) و طناب به یکدیگر وابسته می‌باشند. به عنوان Sam Porter Bridges شما تلاش خواهید کرد تا بین این قسمت‌ها، اتصال برقرار کرده(پلی ایجاد کرده) و برای انجام کار، با دیگر بازیکنان سراسر جهان، ارتباط جدید برقرار کنید." کوجیما امیدوار است تا از طریق تجربه‌ی یک نفر، بازیکنان، اهمیت ایجاد ارتباط با دیگر بازیکنان را درک کنند.

نه اینکه شما بازیکنان غمگین را رو در رو ملاقات کنید؛ در واقع Death Stranding دارای بخش آنلاین و چند نفره‌ی غیر همزمان می‌باشد. این جمله به معنای آن است که شما می‌توانید خانه‌های امن را به اشتراک بگذارید، تجهیزات بفرستید یا حتی ردپای دیگر بازیکنان را دنبال کنید. با در نظر گرفتن اهمیت مرگ به عنوان یک پیامد بزرگ برای کارهای یک بازیکن و هدفِ قادر بودنِ رساندن تجهیزات در هنگام درگیری‌ها با راهزن‌ها و موجودات بازی به دیگر بازیکنان، به نظر می‌رسد که Death Stranding موارد زیادی برای ارائه کردن دارد.