Menu

شایعه: اولین تصویر و تاریخ انتشار Call of Duty: Modern Warfare لو رفت

مدتی پیش شرکت Activision و استودیوی Infinity Ward به طور رسمی اعلام کردند که جدیدترین نسخه از سری محبوب Call of Duty امروز معرفی و اولین تریلر آن منتشر خواهد شد. اکنون به نظر می‌رسد که اولین تصویر و تاریخ انتشار این بازی که طبق شایعات، چهارمین نسخه از Call of Duty: Modern Warfare می‌باشد، لو رفته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، وب سایت CharlieINTEL به تازگی اعلام کرده است که تعدادی از کاربران در سرویس YouTube توانسته‌اند تصویری از بازی Call of Duty: Modern Warfare را مشاهده کنند که علاوه بر طرح بازی شامل ماه انتشار بازی نیز می‌شود. این تصویر شامل لوگوی بازی به همراه یک سرباز می‌شود و شما می توانید در زیر آن را مشاهده کنید:

طبق این تصویر می‌توان انتظار داشت که جدیدترین نسخه‌ی Call of Duty در ماه اکتبر سال جاری (مهر یا آبان 1397) منتشر شود. البته فعلا هیچ چیزی به طور رسمی تائید نشده است.

انتظار می‌رود که پلتفرم‌های مقصد این بازی مانند نسخه‌ی پیشین، PC و کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One باشند و قرار است در جریان نمایشگاه E3 2019 شاهد نمایشی دیگر از این بازی باشیم. نظر شما در این رابطه چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟