Menu

تصاویر پشت صحنه‌ی جدید Death Stranding، نیکلاس ویندینگ رفن را نشان می‌دهند

عنوان Death Stranding یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نسل حاضر است و به تازگی از تریلر گیم پلی جدید و تاریخ انتشار آن رونمایی شده است. یکی از نکات جالب این تریلر حضور یکی از کارگردانان معروف یعنی نیکلاس ویندینگ رفن (Nicolas Winding Refn) به عنوان مدل در آن بود. علاوه بر او کارگردان فیلم The Shape of Water یعنی گیلرمو دل تورور (Guillermo del Toro ) که در سال 2017 موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار شد، نیز در این بازی به عنوان مدل حضور دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) خالق افسانه‌ای سری بازی Metal Gear Solid و Death Stranding به تازگی تصاویری را از نیکلاس ویندینگ رفن، کارگردان فیلم‌های Drive و The Neon Demon به اشتراک گذاشته است. ویندینگ رفن در بازی Death Stranding مدل شخصیت Heartman می‌باشد.

همچنین دستیار کوجیما نیز تصویری از جلسه‌ی اسکن مدل ویندینگ را به اشتراک گذاشته که مربوط به اکتبر سال 2017 است.

شما در زیر می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید: <برای مشاهده در سایز اصلی عکس، بر روی تصویر کلیک کنید>

همچنین کوجیما تائید کرد که در بازی تنها از مدل این کارگردان استفاده خواهد شد و اجرای حرکات و صدای او بر عهده‌ی شخص دیگری است، مانند گیلرمو دل تورو. او در این رابطه نوشت: "من از دوست خوبم، نیکولاس درخواست کردم که نقش شخصیت Heartman را به عنوان یک مهمان ویژه در Death Stranding داشته باشد. ما مدل سه بعدی سر، بدن و چهره‌ی او را اسکن کردیم، اما انجام حرکات و صداپیشگی او بر عهده‌ی شخص دیگری است، مانند گیلرمو."

بازی Death Stranding قرار است در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه شود. نظر شما در این رابطه چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟