Menu

گزارش: تریلر گیم‌پلی Death Stranding رکوردشکنی کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، در طول 6 ساعت، جدیدترین تریلر Death Stranding موفق شد تا قبل از زمان عرضه‌ی بازی، رکوردشکنی کند. این ویدئو، کارکترهایی مانند Cliff با بازی مدس میکلسن را به همراه سربازان نامیرایش، Higgs با بازی تروی بیکر و پروتاگونیست اصلی Sam را در هنگام مبارزات تن به تن و… نشان می‌داد و در آخر نیز متوجه شدیم که این بازی در تاریخ 8 نوامبر(جمعه 17 آبان) به صورت انحصاری بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد. حال در جدیدترین اخبار متوجه شدیم که این تریلر تبدیل به پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین(از نظر دریافت Like) تریلر بازی‌های ویدئویی در سال 2019 شده است.

این خبر توسط متخصص فروش آمریکایی که اعداد ثبت شده بر روی کانال‌های رسمی را حساب کرده، به دست آمده است. این موضوع به معنای آن است که کانال‌های غیرموثق در ثبت این عدد اعجاب‌انگیز، حساب نشده‌اند. به این ترتیب، تریلر گیم‌پلی Death Stranding بر روی کانال اصلی Playstation بعلاوه‌ی کانال‌های شعبه‌های ژاپن و اروپا دز طول 6 ساعت بیش از 2.1 میلیون بار، دیده شده است. علاوه بر این، تریلر روز گذشته موفق شد تا از سطح دریافت 200 هزار لایک(در زمان نگارش این خبر تعداد لایک‌ها به 241 هزار رسیده است) در کانال اصلی Playstation در Youtube گذشته و در مقابل، تنها 4900 دیسلایک دریافت کرده است.

برای شکستن این رکورد، Death Stranding توانست جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی Star Wars یعنی Jedi Fallen Order را از سر راه بردارد. با توجه به اینکه Star Wars شهرت جهانی داشته و بسیار محبوب است، Death Stranding موفق به انجام کار بزرگی شده است. خصوصا با توجه به اینکه ساخته‌ی کوجیما، یک آی‌پی جدید بوده و حتی هنوز بیشتر بخش‌های گیم‌پلی نیز نشان داده نشده‌اند.