Menu

محتویات نسخه‌های مختلف Death Stranding و مزایای پیش‌خرید بازی معرفی شدند

همانطور که در این خبر پوشش دادیم، تاریخ انتشار Death Stranding با به اشتراک گذاشتن تریلری جدید که بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را نشان می‌داد، مشخص شد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، کمپانی Sony نسخه‌های مختلف بازی و محتویات آن‌ها را معرفی کرده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

نسخه‌ی استاندارد

پیش‌خرید کردن Death Stranding، یک تم پویای PS4 و آواتار Chibi Ludens را به بازیکنان هدیه می‌دهد. همچنین، به برخی از آیتم‌های درون بازی مانند عینک طلایی برای شخصیت اصلی یعنی Sam، زرهی طلایی(این آیتم، مقاومت Sam در برابر صدمات را افزایش می‌دهد)، کلاه طلایی و یک ستون طلایی(آیتمی که پوشیدن آن، سرعت Sam در راه رفتن را افزایش می‌دهد) نیز دسترسی خواهید داشت. قیمت این ورژن، مطابق انتظار 60 دلار است.

نسخه‌ی ویژه ( Special Edition)

محتویات نسخه‌ی ویژه عبارتند از: کتاب فلزی(Steel Book)، عینک آفتابی Ludens Mask، قطعات موسیقی و ویدئویی از پشت صحنه‌ی مراحل ساخت بازی. پیش‌خرید این نسخه، جوایزی مشابه نسخه‌ی استاندارد را به خریداران ارائه می‌دهد. قیمت این ورژن، 70 دلار می‌باشد.

نسخه‌ی Digital Deluxe

این نسخه مربوط به فروشگاه Playstation بوده و 80 دلار قیمت‌گذاری شده است. محتویان این ورژن به شرح زیر است:

  • عینک آفتابی طلایی Ludens Mask
  • Gold All-Terrain Skeleton: وسبله‌ای که بالانس Sam بر روی زمین‌های ناهموار را بهبود می‌بخشد.
  • (Gold Armor Plate (Level 2: وسیله‌ای برای محافظت بهتر از Sam در برابر سقوط، برخورد گلوله و…
  • Gold Power Skeleton: این وسیله، توانایی Sam در حمل محموله‌های سنگین را بهبود می‌دهد.

نسخه‌ی کالکتور(Collector's Edition)

و اما، گران‌ترین و بهترین نسخه‌ی Death Stranding با قیمت 200 دلار. این ورژن شامل محفظه‌ی نگه‌دارنده‌ی بچه(Bridge Baby Pod) که بچه نیز در داخل آن است، محموله‌ی Bridge، جاکلیدی و دیگر مواردی است که در عکس می‌بینید.