Menu

به صورت رسمی تایید شد: از پروژه Avengers شرکت Square Enix در نمایشگاه E3 2019 رونمایی خواهد شد

دقایقی پیش حساب رسمی پروژه Marvel's Avengers و سپس Square Enix با انتشار توییتی سرانجام سکوت خود در رابطه با پروژه Avengers را شکستند.

به گزارش پردیس‌گیم، در توییت منتشرشده اعلام شده که سرانجام پروژه Marvel’s Avengers در کنفرانس Square Enix در E3 (20 خرداد ساعت 5:30 صبح به وقت تهران) معرفی خواهد شد.

"جهت رونمایی کامل از پروژه Marvel's Avengers منتظر کنفرانس Square Enix در E3 2019 باشید."

این پروژه که نزدیک به 2 سال و نیم از معرفی آن می‌گذرد، توسط توسعه‌دهندگان سری Tomb Raider یعنی Crystal Dynamics و استودیو توسعه‌دهنده سری Deus Ex یعنی Eidos Montreal در دست ساخت است.

در متن معرفی این بازی که چندی پیش توسط Square Enix منتشر شده آمده است: "پروژه Avengers برای بازیکنان سراسر جهان در دست توسعه بوده و با شخصیت‌ها، محیط‌ها، و لحظات کلید و مهمی که طرفداران این سری عاشق‌‌شان هستند، پر شده است؛ داستان این بازی کامل اوریجینال و تازه بوده و دنیای آن نیز برای مدت‌هایی بسیار می‌تواند بازیکنان را سرگرم کند."

در ژانویه 2018، یک سال پس از معرفی بازی نیز اعلام شد که Crystal Dynamics چندی از توسعه‌دهند‌گان سابق استودیوهای Visceral Games و ناتی‌داگ را جهت کمک برروی پروژه Avengers به خدمت گرفته است. در آخرین خبر نیز چند ماه پیش تایید شد که استودیویی جدید از Crystal Dynamics جهت کمک به توسعه پروژه Avengers در واشنگتن تاسیس شده است.

در زیر می‌توانید تیزر معرفی این بازی را که مربوط به ژانویه 2017 است، مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت 1080p | تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.