Menu

گزارش: در E3 امسال از Red Faction جدید رونمایی خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به لیک جدید، شرکت THQ Nordic در مراسم E3 ماه آینده از نسخه جدید Red Faction برای PS4،Xbox One و PC رونمایی خواهد کرد. در حقیقت به نظر می‌رسد این ناشر برای رونمایی از عنوانی با نام Red Faction Evolution آماده می‌شود. با توجه به نام "Evolution" انتظار تحولات شدید در این سری داریم و حتی ممکن است شاهد Red Faction در سبکی کاملا جدید باشیم. این خبر از طریق Nvidia و لیست بازی‌هایی که توسط Ansel از آن‌ها حمایت می‌شود، آمده است.

حال اگر به یاد داشته باشید، THQ Nordicچندی پیش اعلام کرد که 2 اعلامیه برای E3 امسال در نظر گرفته است. آن‌ها اعلام کردند که دو رونمایی از فرنچایزهای پر طرفداری که بازیکنان انتظار بازگشتشان را داشتند رخ خواهد داد، یکی از این دو بازی "نگاهی تازه" به یک سری قدیمی دارد در حالی که بازی دیگر یک نسخه جدید از فرنچایزی کهکشانی و مورد علاقه طرفداران است. به احتمال زیاد عنوانی که با دید تازه در دست توسعه قرار دارد Red Faction Evolution می‌باشد.

همانطور که می‌دانید، Red Faction در ابتدا توسط استودیو Volition توسعه یافت و از سال 2001 که شاهد اولین نسخه سری بودیم 3 بازی اضافه دیگر منتشر شد که آخرین آن‌ها Red Faction Armageddon نام داشت که در سال 2011 عرضه شد.

نظر شما در این باره چیست؟