Menu

با نقد ها و نمرات Blood & Truth همراه باشید؛ یکی از بهترین عناوین منتشر شده برای VR

Blood & Truth نام یک بازی اکشن است که در لندن امروزی رخ داده و شما را در قلب یک ماجرای مافیاگونه قرار می‌دهد. این عنوان که توسط استودیو SCEE London توسعه داده شده به صورت انحصاری بر روی Play Station VR قابل تجربه است و بنابر گفته منتقدان، یکی از بهترین تجربه‌های واقعیت مجازی اخیر را ارائه می‌دهد.

Daily Star: 100

Blood & Truth شیوه‌های قدیمی ساخت عناوین واقعیت مجازی را کنار گذاشته و با ارائه یک تجربه داستانی برجسته که در عین حال از ویژگی‌های شهر لندن نیز به خوبی استفاده می‌کند، پتانسیلی که این تکنولوژی داراست را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

IGN Italia: 90

Blood & Truth یک شوتر اول‌شخص است که توانسته به خوبی نقاط قوت VR را به نمایش گذاشته و آن تجربه واقعیت مجازی‌ای که بسیاری از ما آرزو می‌کردیم را تا حد ممکن ارئه دهد.

Wccftech: 90

Blood & Truth با ارائه یک داستان جنایی خوب و گان‌پلی‌ای که تنها بر روی VR جواب می‌دهد، تجربه‌ای سراسر هیجان‌انگیز را ارائه داده است.

PlayStation LifeStyle: 85

هر چند Blood & Truth یک تجربه کاملا انقلابی در زمینه واقعیت مجازی را ارائه نمی‌دهد، اکثرا به این دلیل که بیشتر ویژگی‌های به کار رفته در آن را پیش از این مشاهده کرده‌ایم، اما با جمع‌آوری این ایده‌ها و ارائه آن‌ها به نحوی استادانه، تجربه‌ای جذاب را رقم می‌زند. اگر به دنبال ایفای نقش یک مامور ویژه همچون جیمز باند هستید، این بازی انتخاب مناسبی است. از انفجار‌های مهیب گرفته تا لحظات احساسی در روابط با شخصیت‌های داستان، این بازی هر آن‌چه که یک عنوان اکشن واقعیت‌مجازی می‌بایست ارائه دهد را در خود جای داده.

Game Revolution: 80

گان‌پلی بازی از چنان کیفیتی برخوردار است و از پتانسیل‌های واقعیت مجازی به خوبی استفاده می‌کند. مسئله‌ای که باعث شده جذابیت به انجام رساندن اهداف کلی بازی بیشتر بشود.

Eurogamer Italy: 80

Blood & Truth همان دنباله‌ی شایسته The London Heist است که در انتظارش بودیم. با این‌حال مشکلاتی از جمله سیستم هدف‌گیری ضعیف در بازی وجود دارند که به تجربه کلی آن ضربه می‌زنند.

VideoGamer: 60

Blood & Truth یک شوتر هیجان‌انگیز و از برخی پتانسیل‌های VR به خوبی استفاده می‌کند. داستان و شخصیت‌های سطحی و فراموش‌شدنی آن نیز با جزییات بسیار جهان آن جبران شده‌اند.

میانگین نمرات بازی در وبسایت Metacritic بر اساس 43 نقد: 80

میانگین نمرات بازی در وبسایت Opencritic بر اساس 39 نقد: 80