Menu

دانلود موسیقی متن بازی DuckTales: Remastered

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی DuckTales: Remastered، اثر Hiroshige Tonomura, Jake Kaufman, Mark Mueller در خدمت شما هستیم.

بازی DuckTales: Remastered عنوانی در سبک اکشن ماجرایی Metroidvania وار است که توسط استودیوی Wayforward Technologies توسعه یافته و توسط کمپانی CAPCOM در تاریخ 13 آگوست 2013 برای پلتفرم‌های PC و Xbox 360 و PS3 و WiiU، و در ادامه برای دستگاه‌های موبایل نیز عرضه شد. این بازی، بازسازی‌ای بر نسخه‌ی اصلی بر روی کنسول NES بود و درست همانند آن عنوان روایتگر ماجراجویی‌های اسکروج مک داک برای یافتن 5 گنج بزرگ جهان و افزایش میزان ثروتش بود.

ساخت نسخه‌ی ریمستر حدود یک سال و نیم به طول انجامید. سازندگان با نهایت دقت و ظرافت، انیمیشن‌ها و مدل‌های کارکترها را درست بر طبق ظاهر کلاسیکشان در نسخه‌ی سال 1987 (نسخه‌ی سال 2017 ریبوتی بر این انیمیشن است) و به صورتی کاملا کشیده شده با دست طراحی کردند. همچنین با کمک دیزنی، اکثر صداگذاران انیمیشن نیز باری دیگر دور هم جمع شدند تا به صداگذاری برای دیالوگ‌های بازی مشغول شوند. تمام این موارد باعث شدند که چه پیش و چه پس از عرضه، DuckTales: Remastered به خاطر وفاداری باور نکردنی‌اش به انیمیشن و بازی اصلی، مورد تحسین قرار بگیرد. منتقدان و طرفداران به تحسین گیم پلی، گرافیک، موسیقی و طراحی مراحل بالانس شده‌تر نسبت به نسخه‌ی اصلی پرداختند. ولی انتقاداتی نیز به ازدیاد سکانس‌های داستانی به دلیل شکسته شدن روند بازی توسط آن‌ها، وارد شد.

دانلود موسیقی متن بازی DuckTales Remastered

DuckTales: Remastered Official Game Soundtrack

ناشر: Walt Disney Records

تاریخ انتشار: 29 آپریل 2014

قیمت کلی: 9.5 دلار

تعداد قطعات موسیقی: 47 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 30 دقیقه و 18 ثانیه

کیفیت: MP3 256

آهنگسازان: Hiroshige Tonomura, Jake Kaufman, Mark Mueller

لینک خرید نسخه اورجینال آلبوم از Amazon برای حمایت از سازندگان اثر:

https://amzn.to/2DT9Yj5

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 174.27 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

DuckTales Theme and Credit Medley [موسیقی پیشنهادی]

The Moon [موسیقی پیشنهادی]

(The Moon (8-bit Version [موسیقی پیشنهادی]

Title Theme

Money Bin

Transylvania

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم