Menu

شایعه: The Witcher 3 برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

پس از تمامی موفقیت‌هایی که کنسول نینتندو سوییچ به دست آورده، دیگر جای شکی باقی نمانده که این کنسول دستی یک پلتفرم قدرتمند و برجسته است. چه ناشران بزرگی همچون Ubisoft و Bethesda و چه سازندگان مستقل در چند سال اخیر توجه خاصی به این کنسول نشان داده‌اند و عناوین محبوب مختلفی را برای آن پورت یا بازسازی کرده‌اند. عناوینی همچون Doom، Skyrim و Assassins Creed 3. حال شایعه‌ای منتشر شده که وعده می‌دهد لیست عناوین برجسته‌ای که بر روی سوییچ قابل بازی هستند حتی بیشتر نیز خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamesradar، به تازگی نام The Witcher 3 در برخی لیست‌های عناوین مورد انتشار برای نینتندو سوییچ مشاهده شده که احتمال معرفی شدن این عنوان برای سوییچ در E3 امسال را بالا می‌برد. در حالت عادی، چنین شایعه‌ای به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست اما دانستن این حقیقت که بسیاری سایت‌های معتبر نام این عنوان را در لیست بازی‌های سوییچ قرار داده‌اند احتمال حقیقت این شایعه را بالا می‌برد. با این‌که استودیوی سازنده این بازی یعنی CD Projekt Red ظاهرا تمام تمرکز خود را بر روی نمایش عنوان جدید خود یعنی Cyberpunk 2077 متمرکز کرده، بعید نیست که به عنوان سورپرایزی کوچک، شاهد معرفی شدن The Witcher 3 برای کنسول محبوب نینتندو باشیم.

با تمام این‌ احوال، مسئله‌ای که بسیار عجیب به نظر می‌رسد این است که سازندگان چگونه موفق خواهند شد یک بازی به عظمت The Witcher 3 را با آن عظمت کیفی و تکنیکی بر روی سوییچ قابل اجرا کنند. سوالی که احتمال می‌رود در E3 امسال شاهد پاسخ آن باشیم.