Menu

تماشا کنید: از تاریخ انتشار بازی 198X با انتشار تریلری رونمایی شد

امروز شرکت مستقل Hi-Bit Studio تاریخ انتشار بازی 198X را مشخص کرد که یک بازی اکشن آرکید over-the-top است که با سبک بازی‌های درام جدید آمیخته شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook این بازی برای پلتفرم‌های PS4 ،PC ،Nintendo Switch و Xbox One عرضه می‌شود. طبق گفته‌ی سازندگان در تاریخ 20 ژوئن 2019 (30 خرداد 98) برای PC و PS4 منتشر می‌شود اما برای Nintendo Switch و Xbox One هنوز تاریخی مشخص نکرده‌اند اما سازندگان قول داده‌اند که آن‌ها هم به زودی اعلام می‌شوند.

Hi-Bit Studio در صفحه‌ی رسمی‌اش در مورد بازی نوشت:

"198X یک بازی آرکید حماسی با یک داستان coming-age است که به صورت چندین بازی با ژانرها، جهان‌ها و شخصیت‌های متفاوت روایت می‌شود. در این بازی تجربه‌ی هیجان شلیک کردن، رانندگی کردن، پریدن، پرواز کردن و نقش‌آفرینی با احساسات و روایت سینمایی داستان ترکیب شده‌است. این بازی یک نامه‌ی عاشقانه به دوران طلایی بازی‌های آرکید است چون که در دهه‌ی 1980 ساختن آن غیر ممکن بود."

این بازی در Suburbia که جایی بیرون از شهر است در دهه‌ی 1980 اتفاق می‌افتد. داستان این بازی زندگی پسر بچه‌ای را دنبال می‌کند که در محدودیت‌های جوانی و تبدیل شدن به بزرگسال گیر کرده است. بازی از جایی شروع می‌شود که این پسر بچه یک کلوب بازی‌های آرکید را پیدا می‌کند و در آن دنیاهای متفاوت و معانی جدیدی از بازی‌های ویدیویی را درک می‌کند. هر بار که این پسر بچه یک بازی جدید را بازی می‌کند قوی‌تر می‌شود اما مرز بین واقعیت با دنیای مجازی نامشخص‌تر می‌شود.

این بازی بر اساس بازی‌های آرکید درست شده است که بر گرفته از 5 ژانر معتبر RPG ،Beat Em' Up ،Shoot Em' Up، نینجا و ماشین سواری است و همه‌ی آن‌ها قابل بازی کردن هستند.

در پایین می‌توانید تریلر بازی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه